شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || ورزش و جنجال دو روی یک سکهاند. از تام بردی و تایگر وودز گرفته تا فیفا و NFL، همه نمونههایی از بحرانهای بزرگ ورزشی هستند که میتوانند درسهای ارزشمندی درباره ارتباطات بحران به ما بدهند. این درسها تنها برای ورزشکاران حرفهای نیست؛ مدارس، دانشگاهها، برندهای ورزشی و کارکنان مرتبط نیز میتوانند با چالشهای اعتبار مواجه شوند.
کتاب جدید «ارتباطات بحران ورزشی: پروندهها و جنجالها» توسط جیم روکو و تام ویدلیچ، متخصصان ارتباطات بحران ورزشی، منتشر شده است. این کتاب، بررسی دقیقی از برجستهترین بحرانهای دهه گذشته در ورزش ارائه میدهد و مصاحبههایی با چهرههای ورزشی برجسته نیز در آن وجود دارد.
آنها در این کتاب به موضوعات مهمی میپردازند، از جمله:
– مدیریت بحرانهای مرتبط با ورزشکاران اسپانسر شده
– حفاظت از وجهه ورزشکاران در مقابل رسواییها
– ارتباط مؤثر تیمها با هواداران در هنگام بحران
روکو و ویدلیچ میگویند آمادهسازی و برنامهریزی برای بحرانها حیاتی است. بررسی نمونههای متعدد بحرانهای ورزشی در کتاب، به متخصصان روابط عمومی کمک میکند تا روشهای واکنش به بحرانها را بیاموزند و پایه محکمی در ارتباطات بحران بسازند.
خواندن داستانهای واقعی ورزشی نه تنها آموزنده بلکه جذاب و هیجانانگیز است.
نوشته: نیکول شومان | ۲۲ مه ۲۰۲۵
منبع: NEWS
#روابط_عمومی_در_متن
#سال_هوش_مصنوعی
انتهای پیام/
منبع خبر:
شارا
/ درسهای ارتباطات بحران از جنجالهای بزرگ ورزشی: کتابی برای متخصصان روابط عمومی
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.