• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار: 1512اخبار امروز : 0
7

شماره آبانی سروش خردسالان منتشر شد

  • کد خبر : 4809
  • 21 آبان 1401 - 7:25
شماره آبانی سروش خردسالان منتشر شد

شماره آبان‌ماهی ماهنامه سروش خردسالان منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره آبان‌ماه ۱۴۰۱ ماهنامه سروش خردسالان با معرفی کتاب «پله میگه میو میو» به‌تازگی منتشر شده و روی پیشخان مطبوعات آمده است.

در این شماره از ماهنامه سروش خردسالان، داستانی به نام «درختی که به من هدیه کردی» نوشته یاسمن رضائیان، قصه «خانم معلم دیر به مدرسه رسید» نوشته مژگان مشتاق با تصویرگری غزاله صرافیان، بازی نمایش «نخود نخود!» نوشته منوچهر اکبرلو و تصویرگری مولود عابدی، معرفی برنامه «منم بچه مسلمان» از شبکه قرآن نوشته نیره رضایی مطلق، معرفی کتاب «مامان دوستت دارم» نوشته سپیده خلیلی و تصویرگری سحر حقگو منتشر شده است.

همچنین داستان جعبه نمایش به نویسندگی و تصویرگری مقداد ساداتی، بخش برش بده، معرفی کتاب «توپ گرد» به نویسندگی و تصویرگری شیلا خزانه داری، داستان کندوگردی با بیزو، زنبور ویزویزو نوشته الیار روشن، داستان کله سبزهای فضایی نوشته لیلا شهسواریان، داستان دوستان «نقاش کوچولو ورزش می‌کنند» نوشته آتوسا تاجیک، بخش کاردستی با موضوع «بادبزن هندوانه‌ای کاغذی» و «درخت با اثر انگشت» به مترجمی لیلا شهسواریان و مهارت زندگی با عنوان «یعنی مهربانی چه شکلی است؟ از دیگر بخش‌های منتشره این شماره از ماهنامه سروش خردسالان به شمار می‌رود.

در این شماره از ماهنامه سروش خردسالان، یگانه قاسمی تصویرگری روی جلد را برعهده داشته است. همچنین حمید جاویدمهر به عنوان مدیرهنری و طراح گرافیک در ماهنامه سروش خردسالان حضور دارد.

ماهنامه سروش خردسالان برای گروه سنی ۳ تا ۷ سال منتشر می‌شود که شماره ۱۲۵ این ماهنامه با قیمت ۳۰ هزار تومان عرضه شده است.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=4809

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.