• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1482اخبار امروز : 0
6

مدیریت و اقتصاد رسانه «آلن بی. آلباران» منتشر شد

  • کد خبر : 5256
  • 27 بهمن 1401 - 18:48
مدیریت و اقتصاد رسانه «آلن بی. آلباران» منتشر شد

کتاب مدیریت و اقتصاد رسانه از آلن بی. آلباران و همکارانش که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود با ترجمه دکتر سمیه لبافی، فزرانه میرزابیگی، حبیب عبدالحسین راهی بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آلبارن از بنیان‌گذاران رشته مدیریت رسانه است که به منظور غنابخشی به ادبیات نوپای رشته مدیریت رسانه، یک بار در سال ۲۰۰۶ کتابی را با همین عنوان یعنی مدیریت و اقتصاد رسانه تالیف کرد و به دلیل دگرگونی‌های سریع صنعت رسانه، که بیش از همه، متاثر از نوآوری‌های فناورانه بوده است، بار دیگر در سال ۲۰۱۸ این کتاب را بازنویسی کرد.

کتاب حاضر تحت عنوان مدیریت و اقتصاد رسانه با ترجمه دکتر سمیه لبافی، فزرانه میرزابیگی، حبیب عبدالحسین، در دوازده فصل پژوهش‌های مدیریت و اقتصاد رسانه، رویکردهای نظری در پژوهش‌های مدیریت، تحول پژوهش و نظریه‌ها در اقتصاد رسانه، مدیریت راهبردی رسانه، مدیریت منابع انسانی در رسانه، سیاست‌گذاری رسانه‌ای، رسانه‌های اجتماعی، کارافرینی رسانه‌ای، نوآوری رسانه‌ای، تبلیغات در مدیریت و اقتصاد رسانه، تحلیل و سنجش مخاطب، توزیع محتوا، تقسیم می‌شود. آلباران و دو همکار دیگرش، بوزنا میرزجسکا و جیمین جونگ، که در تهیه این کتاب، او را همراهی کرده‌اند، تلاش داشته‌اند که متناسب با حوزه‌های مختلف مدیریت رسانه در کتاب خود مشارکت کنند.
آلباران معتقد است مدیریت و اقتصاد رسانه، در واقع لازم و ملزم یکدیگرند، زیرا صنایع رسانه‌ای از نظر ماهیت، موسسه‌های اقتصادی‌اند، از این رو نمی‌توان مدیریت رسانه را بدون در نظر گرفتن جنبه‌های اقتصادی‌اش، و اقتصاد رسانه را بدون جنبه‌های مدیریتی مطالعه کرد. این کتاب توسط انتشارت ادیبان روز منتشر و راهی بازار کتاب شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب کلیک کنید

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=5256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.