• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار: 1504اخبار امروز : 1
9

معاونت مطبوعاتی ارشاد بر پیگیری دقیق قتل اکبر لیموچی تأکید کرد

  • کد خبر : 5685
  • 24 اردیبهشت 1402 - 12:18
معاونت مطبوعاتی ارشاد بر پیگیری دقیق قتل اکبر لیموچی تأکید کرد

معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی حادثه تلخ کشته‌شدن اکبر لیموچی مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب با صدور اطلاعیه‌ای بر پیگیری دقیق این‌موضوع تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی حادثه تلخ کشته شدن اکبر لیموچی، مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب، با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت به خانواده محترم این مدیر رسانه‌ای و همکارانش، بر پیگیری دقیق موضوع تأکید کرد.

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این اطلاعیه، ضمن اظهار تأسف از حادثه تلخ کشته شدن اکبر لیموچی یکی از مدیران رسانه‌ای استان خوزستان، درگذشت این فعال رسانه‌ای را به خانواده محترم، بازماندگان و همکاران و همشهریان او تسلیت گفت.

این معاونت با تاکید بر پیگیری دقیق موضوع قتل توسط دستگاه‌های ذیربط، گفت: مسئولان انتظامی و قضائی استان خوزستان از لحظه وقوع حادثه تحقیقات خود را برای بررسی حادثه آغاز کردند و تا حصول نتیجه با دقت بر پرونده نظارت دارند.

معاونت مطبوعاتی همچنین از اصحاب رسانه خواسته است تا اعلام نتایج از سوی مراجع ذیصلاح، از گمانه‌زنی در خصوص پرونده خودداری و اخبار را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند.

همچنین اکبر لیموچی روزنامه نگار و فعال اجتماعی عصر روز گذشته جمعه ۲۲ اردیبهشت بر اثر شلیک گلوله افراد ناشناس در ایذه به قتل رسید. مرد مسلح سوار بر خودرو ال ۹۰، به یک کافه در ایذه حمله کرد و با شلیک گلوله او را به قتل رساند.

لیموچی از فعالان رسانه‌ای شناخته شده خوزستانی و مدیرمسئول روزنامه توسعه جنوب بود. تاکنون جزئیات بیشتری درباره انگیزه و علت این حادثه منتشر نشده است.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=5685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.