• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
9

پکیج آموزش روابط‌ عمومی

  • کد خبر : 8290
  • 18 مرداد 1403 - 11:50
پکیج آموزش روابط‌ عمومی

روابط‌عمومی هنر و علم مدیریت ارتباطات بین یک سازمان و جامعه است. هدف اصلی روابط‌عمومی ایجاد و حفظ تصویر مثبت از سازمان یا برند در ذهن جامعه، مشتریان و سایر ذینفعان است.  در دنیای امروز، روابط‌عمومی به عنوان یک ابزار حیاتی در برقراری ارتباط موثر میان سازمان‌ها و مخاطبانشان شناخته می‌شود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییرات سریع در رسانه‌ها، نیاز به متخصصان آموزش‌دیده در این حوزه بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. از این رو، برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش روابط‌عمومی می‌تواند به عنوان یک راهکار موثر برای تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص در این زمینه است. 

پکیج آموزش روابط‌ عمومی

روابط‌ عمومی هنر و علم مدیریت ارتباطات بین یک سازمان و جامعه است. هدف اصلی روابط‌ عمومی ایجاد و حفظ تصویر مثبت از سازمان یا برند در ذهن جامعه، مشتریان و سایر ذینفعان است.  در دنیای امروز، روابط‌ عمومی به عنوان یک ابزار حیاتی در برقراری ارتباط موثر میان سازمان‌ها و مخاطبانشان شناخته می‌شود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییرات سریع در رسانه‌ها، نیاز به متخصصان آموزش‌دیده در این حوزه بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. از این رو، برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش روابط‌ عمومی می‌تواند به عنوان یک راهکار موثر برای تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص در این زمینه است.

دوره آموزشی روابط عمومی

 

اهداف دوره‌های آموزشی DBA و MBA روابط عمومی

دوره‌های آموزشی  DBA و MBA روابط‌ عمومی با هدف ارتقاء مهارت‌های زیر طراحی شده‌اند:

• مدیریت بحران: یادگیری تکنیک‌های مؤثر در مدیریت بحران و نحوه پاسخ به بحران‌های رسانه‌ای.
• ایجاد ارتباط موثر: آموزش نحوه برقراری ارتباطات موثر با رسانه‌ها، مشتریان و سایر ذینفعان.
• مدیریت رسانه‌ها: یادگیری مدیریت روابط با رسانه‌ها و جرم‌جویی در اطلاعات منفی.
• تحلیل و ارزیابی: آموزش تکنیک‌های تحلیل و ارزیابی شرایط و نتیجه‌گیری‌هایش.

دوره‌های آموزش ویدیویی  DBA و MBA روابط‌ عمومی

آموزش‌های ویدیویی اصول روابط‌ عمومی با هدف ارتقای مهارت‌های شما در حوزه روابط‌ عمومی طراحی شده است.  دوره آموزشی روابط‌ عمومی فیوچرمدیا جدیدترین متدها و تکنیک‌هارا ارائه میدهد .این دوره طراحی شده تا تمام جنبه‌های مهم روابط‌ عمومی را پوشش دهد، از استراتژی‌های ارتباطی گرفته تا مدیریت بحران و روابط‌ عمومی در سازمان و… ، همچنین با استفاده از ویدیوهای آموزشی با کیفیت، به راحتی مطالب را درک کرده و می‌توانید در هر زمان و مکانی به آنها دسترسی داشته باشید امکان دریافت پشتیبانی آنلاین و برخط که به تمام سوالات و مشکلات شما در طول دوره پاسخ داده شود. این دوره با تدریس میلاد زارعی از دانش آموختگان حوزه ارتباطات و روابط‌ عمومی که سابقه سالها کار اجرایی در حوزه روابط‌عمومی دولتی، خصوصی و بازار اقتصادی ایران را دارد برای تمامی علاقه‌مندان به حوزه روابط‌ عمومی، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و حرفه‌ای‌هایی که به دنبال ارتقای مهارت‌های خود هستند در سایت فیوچر مدیا عرضه شده است.

سرفصل های دوره آموزش DBA و MBA روابط عمومی

اصول و مبانی ارتباطات 

بهبود ارتباطات اجتماعی  نیازمند تمرین و توجه به اصولی است که با آموزش صحیح و کامل یاد خواهیم گرفت همچنین الگوی ارتباطات رسمی در سازمان که برای تسهیل تبادل اطلاعات و هماهنگی بین اعضا سازمان ایجاد میشود از اصول ارتباطات اجتماعی در روابط عمومی است . در این دوره ما به مهارت های فردی، هوش هیجانی، ارتباطات استراتژیک و الگوی مشتری مداری نیز اشاره خواهیم کرد.

مقدمات روابط‌ عمومی

مقدمات روابط‌ عمومی به مجموعه‌ایی از اصول، مفاهیم و تکنیک‌هایی اشاره دارد که به منظور ارتباط موثر بین سازمان و جامعه یا مخاطبانش طراحی شده‌اند، همچنین  روابط‌ عمومی درجهان و ایران را آموزش خواهیم داد.

ارتباطات با رسانه ها برای روابط عمومی

رسانه ابزارهایی هستند که اطلاعات و محتوا را به مخاطب انتقال می ‌‌دهند، همچنین ارتباطات رسانه‌ایی به مجموعه‌ایی از فرآیندها و فعالیت هایی اطلاق میشود که به منظور انتقال اطلاعات انجام می گیرد، تکنیک‌های ارتباط با رسانه و نقش رسانه‌های جدید در روابط‌ عمومی از اصولی است که در ارتباطات با رسانه باید آموزش دیده شود.

روابط‌ عمومی دیجیتال 

روابط‌ عمومی دیجیتال به عنوان یک عضو حیاتی در استراتژیک بازاریابی و ارتباطات برند به شمار میرود که به منظور ساخت و تقویت ارتباطات برندها با مخاطبان خود در فضای آنلاین انجام می شود. این نوع روابط‌عمومی شامل استفاده از ابزارها، شبکه‌های اجتماعی، وب سایت‌ها است. همچنین اصول سئو در این سرفصل از اهمیت بالایی برخوردار است که آموزش داده میشود.

روابط‌ عمومی در ارتباط با  تبلیغات و بازاریابی

استراتژی و اهداف تبلیغات در روابط‌ عمومی اهمیت بالایی دارد و سه مولفه کلیدی در مدیریت ارتباطات و ترویج محصولات و خدمات هستند و هر یک نقش خاص خود را دارند.

رویداد و ایونت برای روابط عمومی ها

تکنیک های برگزاری سمینار و گردهمایی و اصول و آداب تشریفات از مهمترین مسئولیت‌هایی است که بر عهده روابط‌عمومی است همچنین اخلاق مداری و مخاطب شناسی از ارکان مهمی هستند که مدیران و مسئولان روابط عمومی برای حفظ مشتریان باید بدانند.

برنامه‌ ریزی و مدیریت در روابط‌ عمومی 

برنامه ریزی در روابط‌ عمومی فرآیند طراحی و اجرای استراتژی هایی برای بهبود ارتباطات بین یک سازمان و مخاطبان آن است. همچنین مهارت های گفتاری و نوشتاری و اصول مدیریت در ارتباط با رسانه، مدیریت محتوا و رهبری و مدیریت در روابط‌ عمومی در این مبحث توضیح داده میشود.

ارتباطات درون سازمانی

ارتباطات درون سازمانی به تبادل اطلاعات و تعاملات بین اعضای یک سازمان اشاره دارد . ارتباطات رو با بالا، رو به پایین و افقی و همچنین مدل های ارتباطی در سازمان و شناسایی آنها به تحقق اهداف سازمان کمک میکند.

مدیریت بحران در روابط‌ عمومی

بحران در روابط‌ عمومی به وضعیتی اشاره دارد که در آن یک سازمان با چالش های جدی مواجه می شوند که مسئولین روابط‌ عمومی با آگاهی از بحران، چگونگی مدیریت بحران و ارتباطات زمان بحران میتوانند بحران یک سازمان را حل و فصل کنند.

تولید محتوا برای روابط عمومی

خبرنویسی در روابط‌ عمومی یکی از مهارت های کلیدی که به سازمان کمک میکند تا پیام های خود را به درستی و به صورت موثر به مخاطبان منتقل میکنند .

ابزارهای روابط‌ عمومی

ابزارهای روابط‌ عمومی شامل مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌هایی هستند که به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا با مخاطبان خود ارتباط موثر برقرار کنند. برخی از این ابزارها عبارتند از:

خبرنامه‌ها: ارسال اطلاعات و اخبار مربوط به سازمان به صورت دوره‌ای به ذینفعان.

شبکه‌های اجتماعی: استفاده از پلتفرم‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام برای ارتباط مستقیم با مخاطبان.

رویدادها : برگزاری کنفرانس‌ها، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی برای تعامل با مخاطبان.

وب‌سایت: ایجاد و نگهداری یک وب‌سایت رسمی که اطلاعات جامع و دقیقی درباره سازمان ارائه کند.

پکیج آموزش روابط‌ عمومی

اگر به دنبال ارتقاء مهارت‌های روابط‌عمومی خود هستید و می‌خواهید در دنیای کسب و کار رقابتی و رسانه‌های اجتماعی پیشرفت کنید، دوره‌های آموزشی  روابط‌عمومی  یک گزینه عالی برای شماست. اکنون وقت آن است که گام بعدی را بردارید و پرسش‌های خود را مطرح کنید. در دنیای امروز، توانایی مدیریت ارتباطات و تصویر یک برند به یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های موفقیت تبدیل شده است. پس به جمع ما بپیوندید و آینده‌ای روشن بسازید

برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان به سایت فیوچر مدیا futuremedia.ir ( دوره آموزش روابط عمومی ) مراجعه کنید.

 

فایل PDF رپورتاژ:

رپورتاژ

-صبا نصراللهی

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=8290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.