• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1483اخبار امروز : 0
7

روایت‌گری از حق و انعکاس ندای مظلوم، می‌تواند تاریخ‌ساز باشد

  • کد خبر : 1018
  • 18 مرداد 1401 - 7:45
روایت‌گری از حق و انعکاس ندای مظلوم، می‌تواند تاریخ‌ساز باشد

تهران- ایرنا- «ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُون‏» و چه رسالت عظیمی بر دوش آنانی است که خداوند بر قلمشان سوگند یاد کرده است.

تقارن روز خبرنگار امسال با عاشورای حسینی یادآور رسالت سنگینی است که بر دوش خبرنگار نهاده شده تا بدانیم روایت‌گری از حق، حقیت و انعکاس ندای مظلوم، آنگونه که زینب کبری پرچم‌دار آن بود، می‌تواند تاریخ ساز باشد.

خداوند متعال را سپاسگزارم که در گذر ایام با خانواده بزرگ ایرنا همراه شدم و توفیق خدمتگزاری برایم فراهم شد. بی‌تردید در این مسیر، لطف و عنایت پروردگار و حمایت و مساعدت‌های شما همکاران و اصحاب صدیق رسانه، سختی‌های راه را هموار کرده است و باور دارم که قلم و هنر شما جامعه‌ای بهتر و آگاه‌تر را برای مردم شریف این سرزمین سبز رقم خواهد زد.

در این مدت تمام تلاشم را برای ارتقا شرایط شغلی، حرفه‌ای و خبری سازمان بزرگ و پر افتخار خبرگزاری جمهوری اسلامی به کار گرفتم و امیداورم در ادامه نیز با حمایت شما «ایرنا» و شرایط کار در ایرنا را به آنچه که شایسته نامش هست برسانیم.

این روز درخشان را با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سرافراز محمود صارمی، دیگر شهدای ایرنا و جامعه رسانه‌ای کشور به شما روشنگران عرصه آگاهی و حافظان حرمت قلم تبریک گفته، از خداوند متعال سلامت، بهروزی و قلمی ماندگار در راه حق و حقیقت برایتان آرزومندم.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=1018

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.