۱. خردهفروشان مواد غذایی فریبنده: مشتریان به سمت محصولات با برچسب خصوصی (مانند برند فروشگاهی) تمایل بیشتری دارند که کیفیت مشابهی با برندهای ملی ارائه میدهند اما قیمت کمتری دارند.
۲. طعمهای اسیدی و شور: غذاهای تخمیر شده و شور مانند زیتون، ترشی، و کیمچی محبوبیت بیشتری پیدا میکنند و مشتریان به دنبال ترکیب این طعمها در وعدههای غذایی خود هستند.
۳. رنسانس پروتئین: مشتریان به پروتئین به عنوان منبعی برای حفظ انرژی و سلامت توجه بیشتری نشان میدهند و استفاده از پروتئینهای گیاهی و مکملهایی مانند کلاژن افزایش مییابد.
۴. علاقه به طعمهای تند: گرایش به استفاده از ادویهها و فلفلهای جدید از جمله چیلی کالابریایی و چیلی هاچ به منظور افزایش طعم غذاها در حال رشد است.
۵. نوآوری در سالاد سزار: ترکیبات جدید با سس سزار در کنار غذاهایی مانند پیتزا و سبزیجات متنوع، فراتر از استفاده سنتی آن در سالاد، مورد استقبال قرار میگیرند.
این روندها نشاندهنده تمایل به طعمهای جدید، استفاده از پروتئینهای گیاهی و توجه بیشتر به قیمت و کیفیت محصولات هستند.
منبع خبر:
شارا
/ پنج روند غذایی برتر برای سال ۲۰۲۵ که نباید از دست
دهید
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.