این تغییر باعث کاهش ترافیک برای سایتهایی شد که قبلاً در رتبه اول قرار داشتند. از طرف دیگر، رقبای احتمالی مانند توییتر و فیسبوک نیز به دنبال توسعه ویژگیهای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که میتواند سهم بازار گوگل را به چالش بکشد.
این بحث نشان میدهد که گوگل به شدت به پلتفرمهای جستجو و یوتیوب خود وابسته است و در صورت کاهش فعالیت در جستجو، آسیبپذیر میشود. بر اساس تحلیلهای موجود، ممکن است شاهد ظهور موتورهای جستجوی هوش مصنوعی جدید در چند ماه آینده باشیم. این تغییرات ممکن است به شدت بر سلطه گوگل در بازار تأثیر بگذارد.
با توجه به سرعت تغییرات، مهم است که در ماههای آینده پیشرفت رقبای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی را بررسی کنیم تا ببینیم آیا واقعاً به اندازه کافی قوی هستند که گوگل را به چالش بکشند.
منبع خبر:
شارا
/ سرمایهگذاری: در داخل گوگل وحشت وجود دارد
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.