در حال حاضر، نه برند از ده برند با ارزش جهان بر پخش محتوا تمرکز ندارند، بلکه بر توزیع محتوای تولید شده توسط کاربران یا شخص ثالث متمرکز شدهاند. در این بین، گوگل با ارزش ۳۳۳.۴ میلیارد دلار، به عنوان با ارزشترین برند رسانه ای جهان باقی مانده است. به دنبال آن، تیکتاک با ۸۴.۲ میلیارد دلار و فیسبوک با ۷۶ میلیارد دلار در ردههای دوم و سوم قرار دارند.
در زیر فهرستی از با ارزشترین برندهای رسانهای جهان تا سپتامبر ۲۰۲۴ ارائه میشود:
اینستاگرام به عنوان سریعترین برند رسانهای در حال رشد شناخته شده و ارزش آن با افزایش ۴۹ درصدی به ۷۰ میلیارد دلار رسیده است. در مقابل، دیزنی با کاهش ۶ درصدی به ۴۶.۷ میلیارد دلار رسیده است، که نشاندهنده چالشهای این برند در برابر رقبای آنلاین است.
این آمار و ارقام نشاندهنده تغییرات قابل توجه در صنعت رسانه و نحوه تعامل برندها با مصرفکنندگان است.
منبع خبر:
شارا
/ با ارزشترین برندهای رسانهای جهان در سال ۲۰۲۴
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.