• امروز : دوشنبه - ۲۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 11 November - 2024
1

 با ارزش‌ترین برند های رسانه‌ ای جهان در سال ۲۰۲۴

  • کد خبر : 11167
  • 07 آبان 1403 - 9:14
 با ارزش‌ترین برند های رسانه‌ ای جهان در سال ۲۰۲۴

برند های رسانه‌ ای / این آمار و ارقام نشان‌دهنده تغییرات قابل توجه در صنعت رسانه و نحوه تعامل برندها با مصرف‌کنندگان است.

برند های رسانه‌ ای / شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || طبق گزارش Brand Finance، در سال ۲۰۲۴، روند تغییر در ارزش برند های رسانه‌ ای جهان به وضوح قابل مشاهده است. در دهه گذشته، برند های بزرگ رسانه‌ ای از جمله دیزنی و NBC به سمت شرکت‌های فناوری مانند گوگل و تیک‌تاک تغییر کرده‌اند. این تغییر به دلیل تغییر الگوهای مصرف رسانه‌ای و شیفت مردم به سمت پلتفرم‌های پخش آنلاین و شبکه‌های اجتماعی است.

در حال حاضر، نه برند از ده برند با ارزش جهان بر پخش محتوا تمرکز ندارند، بلکه بر توزیع محتوای تولید شده توسط کاربران یا شخص ثالث متمرکز شده‌اند. در این بین، گوگل با ارزش ۳۳۳.۴ میلیارد دلار، به عنوان با ارزش‌ترین برند رسانه‌ ای جهان باقی مانده است. به دنبال آن، تیک‌تاک با ۸۴.۲ میلیارد دلار و فیس‌بوک با ۷۶ میلیارد دلار در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

در زیر فهرستی از با ارزش‌ترین برندهای رسانه‌ای جهان تا سپتامبر ۲۰۲۴ ارائه می‌شود:

اینستاگرام به عنوان سریع‌ترین برند رسانه‌ای در حال رشد شناخته شده و ارزش آن با افزایش ۴۹ درصدی به ۷۰ میلیارد دلار رسیده است. در مقابل، دیزنی با کاهش ۶ درصدی به ۴۶.۷ میلیارد دلار رسیده است، که نشان‌دهنده چالش‌های این برند در برابر رقبای آنلاین است.

این آمار و ارقام نشان‌دهنده تغییرات قابل توجه در صنعت رسانه و نحوه تعامل برندها با مصرف‌کنندگان است.


منبع خبر:
شارا
/  با ارزش‌ترین برندهای رسانه‌ای جهان در سال ۲۰۲۴

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=11167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.