انصراف از نمایش در مرورهای هوش مصنوعی گوگل به این معنی است که وبسایتها به طور مؤثر از نتایج جستجو حذف میشوند، زیرا کاربران قادر به دسترسی به محتوای آنها نخواهند بود. برای اکثر ناشران، این گزینه به دلیل پیامدهای قابل توجه آن، از جمله کاهش ترافیک و دیده شدن، قابل قبول نیست.
در عوض، نگهداشتن محتوا در نتایج جستجو به معنای آن است که دادههای وبسایتها برای تولید مرورهای هوش مصنوعی خراشیده میشود. به گفته یکی از ناشران، این وضعیت به دو حالت ختم میشود: «شما ترک تحصیل میکنید و فوراً میمیرید، یا با آنها شریک میشوید و احتمالاً به آرامی میمیرید، زیرا در نهایت آنها نیز به شما نیاز نخواهند داشت.»
این دو گزینه نشاندهنده چالشهای جدی است که ناشران در مواجهه با تسلط روزافزون هوش مصنوعی در جستجو با آن روبرو هستند. تصمیمگیری در مورد نحوه تعامل با مرورهای هوش مصنوعی گوگل به نظر میرسد که برای بسیاری از آنها یک معضل بیپایان است.
منبع خبر:
شارا
/ چالشهای ناشران در برابر مرورهای اجمالی هوش مصنوعی
گوگل
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.