• امروز : پنج شنبه - ۳۰ اسفند - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 20 March - 2025
4

کانون توجه روابط‌ عمومی

  • کد خبر : 13663
  • 26 آبان 1403 - 13:22
کانون توجه روابط‌ عمومی

روابط‌ عمومی / توانایی سازمان در مواجهه با بحران‌ها و حفظ اعتماد مخاطبان

روابط‌ عمومی / شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کانون توجه روابط عمومی، همان نقطه‌ای است که تمام فعالیت‌های یک سازمان به دور آن می‌چرخد و آن چیزی نیست جز “اعتبار و وجهه سازمان”.

این اعتبار، حاصل مجموعه‌ای از عوامل از جمله:

درک عمومی از سازمان: این‌که مردم چه تصوری از سازمان دارند، چه ارزش‌هایی را به آن نسبت می‌دهند و چه انتظاراتی از آن دارند.

روابط با ذینفعان: کیفیت ارتباط با مشتریان، کارکنان، سرمایه‌گذاران، دولت و سایر گروه‌های ذینفع در موفقیت سازمان نقش حیاتی دارد.

مدیریت بحران: توانایی سازمان در مواجهه با بحران‌ها و حفظ اعتماد مخاطبان.

مسئولیت اجتماعی: مشارکت سازمان در فعالیت‌های اجتماعی و محیط زیستی و اثرات مثبت آن بر جامعه.

ارتباطات داخلی: ارتباط مؤثر با کارکنان و ایجاد حس تعلق در آن‌ها.

پیام‌رسانی موثر: توسعه پیام‌های روشن و متقاعدکننده که به خوبی با ارزش‌ها و اهداف سازمان هماهنگ هستند.

برقراری ارتباط دوسویه: فراهم کردن امکاناتی برای بازخورد و واکنش مخاطبان به منظور ایجاد ارتباطات دوسویه و بیشتر کردن تعامل.

تمرکز اصلی در روابط‌عمومی بر این است که چگونه سازمان‌ها می‌توانند به طور مؤثر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و تصویر مثبتی از خود ارائه دهند، ضمن اینکه در زمان بحران به خوبی واکنش نشان دهند و بتوانند از پس چالش‌ها برآیند.


منبع خبر:
شارا
/ کانون توجه روابط‌ عمومی

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=13663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.