شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || «نامها از کجا میآیند؟ برندسازی شخصی؛ راه بلندمدت دوستداشتنی» عنوان کتابی به قلم حسین گنجی است که شهریورماه امسال توسط انتشارات سیمای شرق منتشر و اکنون به چاپ دوم رسیده است.
به گزارش روابط عمومی انتشارات سیمای شرق، در این کتاب ویژگیهای چهارده شخصیت برجسته از بهترین برندهای شخصی مرور شده و مسیر برندسازی ایشان به مخاطب نشاندادهشده است.
محمدرضا شفیعی کدکنی، محمدرضا شجریان، ابراهیم گلستان، محمدعلی موحد، کامبیز درمبخش، ژاله آموزگار، رضا داوری اردکانی، هوشنگ ابتهاج، محمد احصایی، ایران درودی، بهرام بیضایی، مصطفی ملکیان، هادی خانیکی و محمود سریعالقلم شخصیتهایی هستند که نویسندهی کتاب دربارهی دلایل باارزش شدنشان نوشته است.
حسین گنجی در مقدمهی این کتاب آورده است: برندسازی شخصی یعنی داشتن هدف، الگو، همراه با تلاش مستمر و طولانی که از آن نهتنها خسته نشوید که لذت هم ببرید. از زندگی خود باید داستان خوبی برای روایت داشته باشید؛ تنها رسیدن به قله مهم نیست، این مسیر است که برندساز است. در این کتاب سعی شده با واکاوی شیوه شکلگیری چند برند شخصی ایرانی و الگوها و روشهایی که خواسته یا ناخواسته در توسعه فردی خود به کار بستهاند، دریافتی از برندسازی شخصی؛ این «راه بلندمدت دوستداشتنی» ارائه شود تا بدانیم «نامها از کجا میآیند» و چگونه رزق روحمان میگردند.
«نامها از کجا میآیند؟ برندسازی شخصی؛ راه بلندمدت دوستداشتنی» در ۱۸۸ صفحه در قطع رقعی و باقیمت ۲۸۰ هزار تومان توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شده است.
طراحی چهرههای این کتاب را هادی حیدری، طراحی جلد را آرش تنهایی، طراحی گرافیک را فاطمه زمانهرو و ویراستاری را یلدا شایستهفر بر عهده داشتهاند.
علاقهمندان میتوانند برای تهیه این کتاب با شمارهتلفن ۸۸۳۵۶۰۷۶ تماس بگیرند.
منبع خبر:
شارا
/ نامها از کجا میآیند؟ به چاپ دوم رسید
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.