نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، در تاریخ ۱۲ آذر سال جاری در مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهرهوری نیروی انسانی) برگزار خواهد شد.
به گزارش شارا، این رویداد مهم که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار میشود، به ترویج فرهنگ انتشارات، ارتقای کیفیت آثار و معرفی نخبگان در این حوزه میپردازد.
نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی در ۱۱ بخش مختلف و ۳۷ زیرشاخه برگزار میشود. این بخشها شامل: برنامه انتشاراتی، ادبیات (مستندسازی و داستانسرایی)، انتشارات اصلی (کتاب، نشریه داخلی، ویژهنامه، بروشور و کاتالوگ)، هنرهای تجسمی و بصری (پوستر، اینفوگرافیک، عکس، کاریکاتور)، رسانههای دیداری و شنیداری (مستند، تیزر، کلیپ، انیمیشن، موشنگرافیک)، رسانههای دیجیتالی (وبسایت، شبکههای اجتماعی، مولتیمدیا)، تبلیغات مکتوب (در مطبوعات و رپرتاژآگهی در دو حوزه مکتوب و دیجیتال) و همچنین بخشهای ویژهای برای حمایت از آثار خلاقانه، آثار تولید شده توسط ابزارهای هوش مصنوعی مولد و کسب رتبههای برتر در شش بخش اصلی جشنواره در نظر گرفته شده است.
این جشنواره فرصت مناسبی برای گردهمآیی فعالان و متخصصان حوزه روابط عمومی است تا با استفاده از تجربیات و دانشهای روز، گامی مؤثر در جهت ارتقای کیفیت انتشارات روابطعمومی بردارند.
انتشارات، بهعنوان قلب تپنده روابطعمومی، نقش محوری در انتقال پیام، شکلدهی هویت سازمانها، تعامل با مخاطبان و ایجاد اعتماد متقابل ایفا میکند. در دنیای امروز که ارتباطات و رقابتهای شدید در فضای اجتماعی و اقتصادی برقرار است، ارتقای کیفیت و تنوع محصولات انتشاراتی به یکی از ضروریات اجتنابناپذیر برای سازمانها تبدیل شده است.
منبع خبر:
شارا
/ برگزاری نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در تاریخ
۱۲ آذر
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.