او تأکید کرد که در دنیای امروز، آموزش تیمهای روابط عمومی برای مدیریت دقیق پیامها و استفاده از فناوریهای جدید از جمله هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) ضروری است. باک بیان کرد که رسانهها خود را باید برای درک بهتر و تعامل مؤثرتر با فناوریهای پیشرفته مانند هوش مصنوعی آماده کنند تا در این نمایشگاه بزرگ و دیگر رویدادهای مشابه، اطلاعات دقیق و جامعتری را به مخاطبان ارائه دهند.
این گفتوگو همچنین نشان داد که تیم روابط عمومی سامسونگ در کنار رسانههای سنتی، به ایجاد روابط مؤثر با رسانهها و سازندگان دیجیتال نیز توجه دارد تا پیامهای شرکت در زمانهایی که نیاز به تغییرات سریع است، به سرعت و دقت منتقل شود.
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.