در سال ۲۰۲۴، درآمد تبلیغاتی آمازون به ۵۶٫۲ میلیارد دلار رسید که رشد قابل توجهی نسبت به ۴۶٫۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ داشت.
به گزارش شارا به نقل از ادویک، پیشبینی میشود که این رقم در سال ۲۰۲۵ به ۶۹ میلیارد دلار برسد. این رشد نشاندهنده موفقیت استراتژی تبلیغات آمازون است که در مقایسه با رشد ۱۱ درصدی کلی فروش شرکت، ۱۸ درصد رشد داشته است.
آمازون در این سال همچنین موفق به جذب ۱۳٫۲ میلیون تماشاگر در فصل کامل بازیهای فوتبال پنجشنبه شب NFL شد که این رقم ۱۱ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته نشان میدهد.
این افزایش در درآمد تبلیغاتی، بخش بزرگی از موفقیت آمازون را در پلتفرمهای پخش جریانی و تبلیغات آنلاین نمایان میکند. آمازون در حال فروش فناوری تبلیغاتی خود به خردهفروشان دیگر نیز است و به رقابت با شرکتهایی مانند Criteo پرداخته است.
جاسی، مدیر عامل آمازون، اشاره کرده است که تبلیغات آمازون توانسته است در تبلیغات آگاهی برند و یادآوری موثر عمل کند و همچنین محصولات تبلیغاتی خود را بهبود بخشیده است تا تبلیغکنندگان بتوانند از کلمات کلیدی و مخاطبان خاص استفاده کنند.
منبع خبر:
شارا
/ درآمد تبلیغات آمازون و پیشبینی رشد آن
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.