شخصی سازی در روابط عمومی / به گزارش روابطعمومی انتشارات کارگزار روابطعمومی، این کتاب ۳۲۸ صفحهای، به کوشش حسن بشیر و مهدی باقریان گردآوری و با ویرایش زهرا بابازاده گان منتشر خواهد شد.
در این اثر، نویسندگان داخلی و خارجی در قالب ۱۹ مقاله، راهکارهای شخصیسازی محتوا در روابطعمومی را از زوایای مختلف بررسی کردهاند. مباحث اصلی شامل کاربرد هوش مصنوعی و دادهکاوی در تولید پیامهای هدفمند، ارزیابی فرصتها و چالشهای شخصیسازی برای سازمانها و نیز حفظ حریم خصوصی مخاطبان است.
«شخصیسازی در روابطعمومی» در اولین چاپ خود با شمار ۵۰۰ جلد توسط انتشارات کارگزار روابطعمومی عرضه میشود. علاقهمندان میتوانند برای تهیهٔ این کتاب با شمارههای ۰۹۱۲۱۹۳۸۴۱۹ و ۶۶۹۴۳۶۷۰ تماس بگیرند. همچنین جزئیات بیشتر در پایگاههای اینترنتی www.irancpr.ir، www.shara.ir و www.kpri.ir در دسترس است.
منبع خبر:
شارا
/ کتاب «شخصیسازی در روابطعمومی» بهزودی منتشر میشود
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.