• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار: 1482اخبار امروز : 1
4

معرفی ۳ مدیر جدید برای تلویزیون

  • کد خبر : 2479
  • 02 شهریور 1401 - 7:20
معرفی ۳ مدیر جدید برای تلویزیون

محسن برمهانی، معاون سیما در احکامی جداگانه سمت‌های مدیرکل دفتر فیلمنامه صداوسیما، رئیس مرکز سیمرغ و مدیر تولید آثار کوتاه معاونت سیما را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، معاون سیما در حکمی حسین اسدی‌زاده را به عنوان «مدیرکل دفتر فیلمنامه رسانه ملی» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به اسدی‌زاده آمده است:

بنا بر تدبیر ریاست رسانه ملی، یکپارچگی راهبردی و هم‌افزایی در آثار نمایشی صداوسیما مورد تاکید قرار گرفته است. متمرکز کردن ظرفیت‌های طراحی، بررسی و تصویب فیلمنامه‌های مورد نیاز رسانه، پایش تنوع گونه ها (ژانرها) و موضوع ها و ایجاد رقابت از طریق گسترش تعاملات حرفه‌ای با بدنه فیلمنامه‌نویسی کشور و تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد، تقویت عناصر هویتی و نشانه‌شناسی ایرانی، اسلامی و انقلابی در آثار نمایشی، گسترش نگاه راهبردی و تمدنی در ادبیات دراماتیک و آثار داستانی و به فرجام رساندن اولویت‌های دوازده گانه سند تحول سازمان ذیل قرارگاه طراحی از جمله تاکیدات محسن برمهانی خطاب به «مدیرکل دفتر فیلمنامه رسانه ملی» است.

اسدی زاده فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی تهیه کنندگی از دانشگاه صداوسیما است و تجربه مشاورت مذهبی، فیلم‌نامه و پژوهش‌گری پروژه‌هایی نظیر: سینمایی های «طلا و مس»، «روز بلوا»، «بدون قرار قبلی» و سریال «پرده‌نشین» را داراست.

***

محسن برمهانی در حکمی دیگر ماموریت تأسیس و ریاست «مرکز سیمرغ» را به مجید اکبرشاهی سپرد.

در حکم معاون سیما خطاب به مجید اکبرشاهی بر افزایش توان تولیدی رسانه ملی در گونه های (ژانرهای) متنوع و مغفول نمایشی از جمله مجموعه‌های سیتکام و تله‌تئاتر، برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای فرآیند لازم برای به خروجی رساندن برنامه‌های غیرنمایشی طراحی شده در قرارگاه طراحی، تاکید شده است.

 همچنین گردآوری توان‌های متنوع و پراکنده برای حرکت همدلانه و هم افزا به سمت قله‌های فرهنگ و شناسایی، رتبه‌بندی و تعامل با گروه‌های کوچک و بزرگ تولید در خارج و داخل سازمان و تلاش برای گسترش ظرفیت‌های عملیاتی رسانه ملی از دیگر وظایف مرکز تازه تاسیس سیمرغ است که باید محقق شود.

مجید اکبرشاهی هم اکنون مدیر عامل موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است و پیش تر مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم بوده است.

***

همچنین در حکمی دیگر از سوی معاون سیما، سعیدمحسن‌ یوسفی به سمت «مدیر تولید آثار کوتاه» منصوب شد.

در حکم محسن برمهانی خطاب به سعیدمحسن یوسفی آمده است: طراحی و تولید آثار کوتاه فاخر بر اساس سیاست‌های راهبردی سیما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که انتظار می رود با اولویت های ذیل در تحقق آن اهتمام داشته باشید:

نیازسنجی، طراحی و تولید آثار کوتاه فاخر در قالب های مختلف موضوعی، مناسبتی، ژانرمحور و مخاطب محور، تولید تبلیغات جامع سیما با رویکرد هم افزایی شبکه ها، رصد روزآمدترین روش‌های تولید و توزیع تیزرهای تبلیغاتی به منظور تحول سریع در وضعیت تبلیغ و معرفی برنامه‌های تلویزیونی و همچنین تولید آثار کوتاه منطبق بر راهبردهای سند تحول و اولویت های دوازده گانه قرارگاه طراحی.

همه شبکه‌های سیما طبق اصول حرفه‌ای جدول پخش، برای تحقق اهداف فوق همکاری کامل با جنابعالی را مبذول خواهند داشت.

یوسفی با سابقه فعالیت در معاونت های برون مرزی و سیما تجربه تولید آثار کوتاه و مستند و معرفی و تبلیغ برنامه ها را نیز دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=2479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.