آژانس های تبلیغاتی / برندهای بزرگ این بخش شامل Burson، Ogilvy PR و FGS Global هستند. دبلیوپیپی اعلام کرده که این کاهش عمدتاً به دلیل تغییرات در مشتریان و بازارهای مختلف بوده است.
در حالی که Burson در سال ۲۰۲۴ کاهش متوسط تکرقمی را تجربه کرد، FGS Global به رشد ادامه داد و در سه ماهه چهارم نیز روند مثبتی داشت. این در حالی است که WPP بخشی از سهام خود در FGS Global را به ارزش ۱٫۷ میلیارد دلار به گروه سهام خصوصی KKR فروخته است. علاوه بر این، در گزارشهای اخیر، WPP همچنین از کاهش درآمد در برخی از بازارهای کلیدی خود نظیر آمریکای شمالی و بریتانیا خبر داد. این کاهشها به دلیل از دست دادن مشتریان در بخشهای بهداشت و درمان و مصرف کالاهای بستهبندی شده (CPG) گزارش شده است.
در همین حال، گروه آمنیکام، رقیب اصلی WPP، درآمد بخش روابط عمومی خود را در سه ماهه چهارم ۲۰۲۴ با ۱۰.۳ درصد افزایش گزارش کرده است. آمنیکام همچنین برای کل سال ۲۰۲۴ درآمدی ۱٫۶۸ میلیارد دلاری به دست آورده که نسبت به سال گذشته ۳.۷ درصد رشد داشته است.
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.