• امروز : پنج شنبه - ۳۰ اسفند - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 20 March - 2025
2

اولین سوپرمارکتی است که محصولات را از طریق فروشگاه تیک تاک می فروشد

  • کد خبر : 25863
  • 13 اسفند 1403 - 13:39
اولین سوپرمارکتی است که محصولات را از طریق فروشگاه تیک تاک می فروشد

فروشگاه تیک تاک / در اقدامی پیشگامانه،لیدل (Lidl) قرار است به اولین سوپرمارکتی تبدیل شود که محصولات را مستقیماً از طریق فروشگاه تیک‌تاک می‌فروشد. از ساعت ۹ صبح روز ۲۰ فوریه، این برند بسته‌های انحصاری محصولات پر پروتئین را با قیمت هر کدام تنها ۵ پوند در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی محبوب راه‌اندازی می‌کند. این سرمایه‌گذاری جدید نشان‌دهنده یک تغییر عمده در نحوه تعامل سوپرمارکت‌ها با مصرف‌کنندگان است و از اکوسیستم تجارت اجتماعی در حال رشد تیک‌تاک بهره می‌برد.

فروشگاه تیک تاک / با بیش از ۱٫۶۹ میلیارد کاربر فعال، تیک‌ تاک به یک مرکز خرید قدرتمند تبدیل شده است و تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از یک سوم کاربران آن مستقیماً از طریق پلتفرم خرید می‌کنند. بیش از نیمی از کاربران نیز برای الهام گرفتن از خرید به تیک‌تاک مراجعه می کنند. در نتیجه، این پلتفرم به فضای فزاینده‌ای برای برندها تبدیل شده است و تصمیم Lidl برای فروش مستقیم در فروشگاه تیک تاک، بر تغییر چشم‌انداز خرده‌فروشی تاکید می‌کند. با پذیرش تجارت اجتماعی، Lidl با مشتریان خود در جایی که هستند ملاقات می کند – در برنامه هایی که قبلاً برای کشف، اتصال و تعامل با مارک ها استفاده می کنند.

این یک پاسخ استراتژیک به روند رو به رشد مصرف‌کنندگانی است که مستقیماً در برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی خرید می‌کنند. این سوپرمارکت راه برندهایی مانند Asos و Boots را دنبال می‌کند که قبلاً از تیک‌تاک برای ارتباط با خریداران به روش‌های جدید و نوآورانه استفاده کرده‌اند. با این حال، تصمیم Lidl برای فروش در فروشگاه تیک‌تاک به ویژه قابل توجه است زیرا این اولین بار است که یک سوپرمارکت از پلتفرم فروش مستقیم به مصرف کننده استقبال می کند و آن را به نقطه عطفی در صنعت سوپرمارکت و تجارت الکترونیک تبدیل می کند.

بسته‌های انحصاری که از طریق فروشگاه تیک‌تاک Lidl در دسترس خواهند بود، شامل طیف وسیعی از محصولات با پروتئین بالا، مانند پروتئین آب پنیر، ترکیب پنکیک پروتئین، چیپس‌های پروتئینی پاپ و غیره خواهند بود. این بسته‌ها، به ارزش ۳۰ پوند، هر کدام فقط با ۵ پوند فروخته می‌شوند و تمام عواید آن به NSPCC می‌رسد. در حالی که ارائه محصول قانع کننده است، تجربه خرید مستقیم از طریق تیک‌تاک است که این ابتکار را متمایز می کند. قالب یکپارچه و تعاملی تیک‌تاک فرآیند خرید را بخشی از سرگرمی می کند و به کاربران امکان می دهد محصولات را در برنامه کشف و خریداری کنند، زیرا با ویدیوها و سایر محتواها درگیر می شوند.

Joanna Gomer، مدیر بازاریابی Lidl GB، هیجان خود را از این اقدام ابراز کرد و گفت: «با توجه به رشد سریع تعداد خریداران تیک‌تاک، ما مفتخریم که اولین سوپرمارکتی هستیم که مشتریان خود را مستقیماً روی پلتفرم با پیشنهاد منحصر به فرد خود ملاقات می کنیم.» با استفاده از اولین محیط اجتماعی و سرگرمی تیک‌تاک، Lidl خود را به عنوان یک پذیرنده اولیه در روند رو به رشد تجارت اجتماعی قرار می دهد، با هدف جذب مصرف کنندگان جوان تر و بومی دیجیتالی که به طور فزاینده ای از این پلت فرم برای خرید استفاده می کنند.

تصمیم Lidl برای ورود به فروشگاه تیک‌تاک نه تنها اهمیت تجارت اجتماعی را برجسته می کند، بلکه تعهد سوپرمارکت را به تکامل در کنار تغییر رفتارهای مصرف کننده نشان می دهد. از آنجایی که پلتفرم هایی مانند تیک‌تاک به شکل دادن به آینده خرید ادامه می دهند، ابتکار Lidl یک حرکت آینده نگر است که می تواند زمینه را برای سوپرمارکت ها و مارک های بیشتری فراهم کند تا از این روند پیروی کنند.


منبع خبر:
شارا
/ اولین سوپرمارکتی است که محصولات را از طریق فروشگاه تیک‌تاک
می فروشد

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=25863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.