• امروز : یکشنبه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۴
  • برابر با : Sunday - 20 April - 2025
1

ظهور تجارت اجتماعی در آفریقای جنوبی

  • کد خبر : 27381
  • 28 اسفند 1403 - 9:39
ظهور تجارت اجتماعی در آفریقای جنوبی

تجارت اجتماعی در آفریقای جنوبی /  رسانه‌های اجتماعی به ابزاری فراتر از ارتباط و سرگرمی تبدیل شده‌اند و اکنون به یک محرک قدرتمند در تصمیم‌گیری‌های خرید تبدیل شده‌اند. داده‌های YouGov Profiles که توسط شرکت بینش مصرف‌کننده KLA تجزیه و تحلیل شده است، نشان می‌دهند که چگونه مردم آفریقای جنوبی از رسانه‌های اجتماعی برای کشف، تعامل و خرید محصولات استفاده می‌کنند.

تجارت اجتماعی در آفریقای جنوبی /  پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک و تیک‌تاک به طور فزاینده‌ای سفر سنتی خرید را تغییر داده‌اند.

طبق این داده‌ها، ۶۸ درصد از مردم آفریقای جنوبی بدون هدف خاصی در رسانه‌های اجتماعی اسکرول می‌کنند و این رفتار باعث می‌شود که آنها بیشتر پذیرای پیشنهادات محصول باشند. علاوه بر این، ۴۶ درصد از مصرف‌کنندگان به محصولات تایید شده توسط اینفلوئنسرها (Influencers) اعتماد دارند، که نشان‌دهنده اعتبار فزاینده شخصیت‌های رسانه‌های اجتماعی در شکل‌دهی به تصمیمات خرید است.

همچنین، ۴۲ درصد از مردم آفریقای جنوبی محصولی را بر اساس تبلیغاتی که در شبکه‌های اجتماعی مشاهده کرده‌اند خریداری کرده‌اند. ۲۳ درصد از پاسخ‌دهندگان ترجیح می‌دهند به جای وب‌سایت‌های سنتی با تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی تعامل داشته باشند و به ماهیت تعاملی محتوای دیجیتال ارزش می‌دهند. ۵۶ درصد از کاربران به دنبال محتوای جذاب بصری هستند که بتوانند آن را به‌صورت آنلاین به اشتراک بگذارند، و این امر نقش خلاقیت را در دیده‌شدن برند تقویت می‌کند.

این یافته‌ها تأثیر فزاینده استراتژی‌های دیجیتال و اجتماعی را در شکل‌دهی خرده‌فروشی‌های امروزی نشان می‌دهد. با افزایش ۶۷ درصدی زمانی که مردم آفریقای جنوبی در پلتفرم‌های اجتماعی صرف می‌کنند، برندها باید نحوه تعامل خود با مصرف‌کنندگان را بازنگری کنند و مطمئن شوند که استراتژی‌های بازاریابی آنها با رفتارهای خرید جدید هماهنگ است.

تجارت اجتماعی نه تنها نحوه تعامل مصرف‌کنندگان با برندها را تغییر می‌دهد، بلکه فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین را به هم پیوند می‌دهد و به خرده‌فروشان کمک می‌کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل، برندها باید استراتژی‌های خود را مطابق با تغییرات دیجیتال و اجتماعی به‌روز کنند تا در این فضای رقابتی باقی بمانند.

با پیشرفت روندهای اجتماعی و تغییرات در رفتار مصرف‌کننده، کسب‌وکارها باید تعادلی میان تجربیات سنتی و دیجیتال برقرار کنند. این مهم است که استراتژی‌های بازاریابی و خرده‌فروشی آنها با روشی که مصرف‌کنندگان به‌طور مدرن محصولات را آنلاین کشف و خریداری می‌کنند، هماهنگ باشد.


منبع خبر:
شارا
/ ظهور تجارت اجتماعی در آفریقای جنوبی

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=27381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.