• امروز : یکشنبه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۴
  • برابر با : Sunday - 20 April - 2025
5

رشد و تحول اینفلوئنسرها در لینکدین

  • کد خبر : 27442
  • 28 اسفند 1403 - 12:39
رشد و تحول اینفلوئنسرها در لینکدین

اینفلوئنسرها در لینکدین /  این روزها، تصویری که از یک اینفلوئنسر در ذهن داریم، معمولاً فردی است که در پلتفرم‌هایی مانند TikTok یا YouTube در حال تبلیغ محصولات زیبایی یا بازی‌های ویدیویی است. اما تغییرات اخیر نشان می‌دهد که اینفلوئنسرها در حال گسترش به پلتفرم‌های حرفه‌ای‌تری مانند لینکدین (LinkedIn) هستند. اینفلوئنسرها در لینکدین / لینکدین […]

اینفلوئنسرها در لینکدین /  این روزها، تصویری که از یک اینفلوئنسر در ذهن داریم، معمولاً فردی است که در پلتفرم‌هایی مانند TikTok یا YouTube در حال تبلیغ محصولات زیبایی یا بازی‌های ویدیویی است. اما تغییرات اخیر نشان می‌دهد که اینفلوئنسرها در حال گسترش به پلتفرم‌های حرفه‌ای‌تری مانند لینکدین (LinkedIn) هستند.

اینفلوئنسرها در لینکدین / لینکدین که توسط مایکروسافت اداره می‌شود، اکنون بیش از ۱ میلیارد کاربر دارد که ۳۰۰ میلیون نفر از آن‌ها به صورت ماهانه فعال هستند. این پلتفرم که در گذشته بیشتر به‌عنوان مکانی برای شبکه‌سازی و جستجوی فرصت‌های شغلی شناخته می‌شد، اخیراً پذیرای فرهنگ اینفلوئنسرهای جدید شده است.

یکی از این اینفلوئنسرها، “Jayde I. Powell” است که به عنوان استراتژیست بازاریابی و تولیدکننده محتوا در لینکدین شناخته می‌شود. او می‌گوید که حضور شخصی در لینکدین به معنای تثبیت خود به‌عنوان مرجع در صنعت است و هدفش از تولید محتوا تغییر در نگرش افراد نسبت به حرفه‌ای بودن است. او با استفاده از سبک غیررسمی خود، مخاطبان جدیدی جذب کرده و توانسته است در سال ۲۰۲۴ بیش از ۴۰,۰۰۰ دلار از محتوای تولیدی خود در این پلتفرم درآمد کسب کند.

اینفلوئنسرها در لینکدین برای جذب حامیان خود از روش‌های خاصی استفاده می‌کنند. یکی از نکات مهمی که پاول به آن اشاره می‌کند این است که برندها باید آزادی بیشتری به اینفلوئنسرها برای تولید محتوا بدهند و از آنها انتظار نداشته باشند که همه‌چیز را طبق یک کتاب قانون اجرا کنند. این نوع همکاری‌ها بر اساس اعتماد و تخصص اینفلوئنسرها در زمینه خودشان شکل می‌گیرد.

قیمت‌گذاری برای همکاری‌های اینفلوئنسرها در لینکدین هنوز در حال شکل‌گیری است. پاول اشاره می‌کند که برخی اینفلوئنسرها می‌توانند هزینه‌ای کمتر از ۱۵۰۰ دلار برای هر پست دریافت کنند، اما با افزایش محبوبیت این پلتفرم، این هزینه‌ها به‌طور قطع افزایش خواهد یافت.

با توجه به رشد اینفلوئنسرها در لینکدین، آینده این پلتفرم به‌طور قطع شاهد تحولات زیادی خواهد بود، جایی که اینفلوئنسرها نه تنها برای تبلیغ محصولات بلکه برای نمایش پشت صحنه‌های کارآفرینی و مدیریت اجرایی خود به اشتراک می‌گذارند.


منبع خبر:
شارا
/ رشد و تحول اینفلوئنسرها در لینکدین

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=27442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.