استراتژی برند در سال۲۰۲۵ / یکی از این شرکتها Mastercard (مسترکارت) است که در لهستان برنامهای راهاندازی کرده تا به پناهندگان اوکراینی کمک کند بهترین مکانها را برای راهاندازی کسبوکار پیدا کنند. همچنین Chubb Life Hong Kong (چاب لایف هنگ کنگ) برای تغییر نگرش مردم به مفاهیم قدیمی ارث و میراث، کمپینهایی را اجرا کرده و Serviceplan Group (سرویس پلن گروپ) با همکاری مشاوران بهداشت در ایالات متحده، خط تلفن اضطراری ۲۴ ساعتهای برای کمک به افرادی که به داروهای اپیوئیدی اعتیاد دارند، راهاندازی کرده است.
Weber Shandwick Collective (ویبر شندویک کالکتیو) برای جذب توجه عمومی با کمپینهای جالب و سرگرمکننده خود شناخته میشود. یکی از این کمپینها، معرفی «ماسکوت خوراکی» برای برند Pop-Tarts (پاپتارتس) بود که موفق شد فروش این محصول را در مدت کوتاهی به طور قابل توجهی افزایش دهد.
Bospar (بوسپار) نیز ابزار جدیدی به نام Push*E ایجاد کرده است که به شرکتها کمک میکند تا مشاوره روابط عمومی را به صورت آنلاین و فوری دریافت کنند. Uber (اوبر) که پس از مشکلات زیادی در سالهای گذشته توانسته دوباره جایگاه خود را به دست آورد، از کمپینهای تبلیغاتی خلاقانه برای جلب نظر مشتریان جوان استفاده کرده است.
Golin (گولین) از یک شوخی اینترنتی معروف به نام “ریک رولینگ” استفاده کرد و کمپینی برای آگاهیرسانی در مورد از دست دادن شنوایی راهاندازی کرد. این کمپین موفق شد توجه زیادی را جلب کند و باعث افزایش آگاهی عمومی در این زمینه شود.
Brandtech Group (برندتک گروپ) نیز با راهاندازی ابزاری برای شناسایی و رفع سوگیریهای موجود در محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، به یکی از پیشگامان استفاده از فناوری در روابط عمومی تبدیل شده است.
Mischief @ No Fixed Address (میشیف @ نو فیکس ادرس)، آژانس تبلیغاتی از بروکلین، با تولید کمپینهای خلاقانه و متفاوت توانسته به موفقیتهای بزرگی دست یابد. یکی از این کمپینها، تبلیغ سوپر بول برای سرویس پخش Tubi (توبی) بود که با فریب دادن تماشاگران توانست باعث افزایش چشمگیر تماشای محتوای این سرویس شود.
تمامی این شرکتها با استفاده از فناوریهای نوین و ایدههای خلاقانه، در تلاشند تا نه تنها در بازار رقابتی موفق شوند، بلکه تأثیرات مثبتی بر جوامع مختلف بگذارند.
منبع خبر:
شارا
/ نوآورترین شرکتهای روابط عمومی و استراتژی برند در سال
۲۰۲۵
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.