مدیر ارشد بازاریابی یاهو / لاین که سابقهای قوی در بازاریابی دارد، پیش از این به عنوان مدیر ارشد برند در پارامونت گلوبال فعالیت میکرد و نقش کلیدی در راهاندازی Paramount+ و گسترش تجارت پخش مستقیم به مصرفکننده داشت. او همچنین در تحول بازاریابی شرکت و ایجاد قابلیتهای بازاریابی چند پلتفرمی در برندهایی مانند CBS، MTV، Paramount Pictures و Pluto TV سهم داشت. لاین همچنین ریاست شورای بازاریابی شرکت را بر عهده داشت.
جیم لنزون، مدیر عامل یاهو، گفت: «جاش با تجربه خود در مقیاسبندی برندهای نوظهور و توانایی در ایجاد و رهبری تیمهای با عملکرد بالا، گزینهای ایدهآل برای پیشبرد برند یاهو است. خوشحالیم که جاش به یاهو پیوسته است.»
جاش لاین نیز اظهار کرد: «یاهو یکی از مشهورترین برندهای اینترنتی در سن ۳۰ سالگی است و من از پیوستن به تیم و کمک به رشد سبد محصولات پیشرو آن بسیار هیجانزده هستم.»
قبل از فعالیت در پارامونت، لاین استودیوهای بازاریابی، خلاق و دیجیتال را در Comedy Central، Paramount Network و TV Land رهبری کرده بود و در آژانسهایی چون Scratch، Droga5 و Anomaly به عنوان مدیر خلاقیت فعالیت داشت. در این مدت، تعاملات پیشرو با برندهایی چون جنرال موتورز، BMW، کوکاکولا و دیزنی انجام داده بود.
منبع خبر:
شارا
/ جاش لاین به عنوان مدیر ارشد بازاریابی یاهو منصوب شد
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.