• امروز : جمعه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۴
  • برابر با : Friday - 25 April - 2025
2

کاهش پیش‌بینی نرخ رشد تبلیغات در پنج سال آینده

  • کد خبر : 28422
  • 14 فروردین 1404 - 9:38
کاهش پیش‌بینی نرخ رشد تبلیغات در پنج سال آینده

نرخ رشد تبلیغات /  پیش‌بینی جدید مدیسون و وال از صنعت تبلیغات نشان می‌دهد که نرخ رشد این صنعت طی پنج سال آینده با کاهش روبه‌رو خواهد شد.

 نرخ رشد تبلیغات / به گزارش شارا به نقل از AdExchanger، این پیش‌بینی‌ها برای سال ۲۰۲۵ کاهش نرخ رشد از ۴٫۵ درصد به ۳٫۶ درصد را پیش‌بینی می‌کنند. طبق این پیش‌بینی، نرخ رشد واقعی ممکن است حتی کمتر از این مقدار باشد، با توجه به عدم قطعیت‌های سیاسی و اقتصادی در ایالات متحده.

برایان ویزر، تحلیلگر اصلی، در گفتگو با AdExchanger توضیح داد که بسیاری از عوامل مانند سیاست‌های خودکامه دولت ایالات متحده می‌توانند تأثیرات منفی بر اقتصاد و تبلیغات داشته باشند. او افزود که ممکن است وضعیت تبلیغاتی قبل از اینکه بهبود یابد، بدتر شود. حتی اخراج هزاران کارمند فدرال و تغییر سیاست‌های بوروکراتیک می‌تواند به کاهش رشد تبلیغات منجر شود.

ویزر همچنین تأکید کرد که تبلیغات دیجیتال همچنان سهم بیشتری از کل هزینه‌های تبلیغاتی را به خود اختصاص خواهد داد. طبق پیش‌بینی‌ها، تبلیغات دیجیتال از ۶۷ درصد در سال ۲۰۲۴ به ۷۹ درصد در سال ۲۰۳۰ افزایش خواهد یافت. او بیان کرد که پلتفرم‌های دیجیتال توانایی‌های لازم برای ذخیره‌سازی داده‌ها و هدف‌گذاری دقیق را دارند و این عامل موجب رشد آن‌ها در صنعت تبلیغات می‌شود.


منبع خبر:
شارا
/ کاهش پیش‌بینی نرخ رشد تبلیغات در پنج سال آینده

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=28422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.