متخصصان تبلیغات / او تصمیم گرفت وقت خود را به یادگیری تولید محتوا در پلتفرمهایی مانند تیکتاک و اینستاگرام اختصاص دهد و در نهایت موفق شد به یک خالق محتوا تبدیل شود.
شوبله، که اکنون بیش از نیم میلیون دنبالکننده در اینستاگرام و تیکتاک دارد، بیان میکند که با درک درست از تولید محتوا توانسته است نه تنها کمپینهای بازاریابی موفق راهاندازی کند، بلکه درهای جدیدی برای شغل خود باز کند. او معتقد است که توانایی درک و استفاده از پلتفرمهای اجتماعی، برای بازاریابها ضروری است.
همچنین، دیگر متخصصان بازاریابی و مدیران آژانسها نیز به اهمیت تبدیل شدن به خالق محتوا اشاره کردهاند. جوسلین مک کانلز، مدیر خلاق اجرایی آژانس سوئیفت، میگوید اگر کسی به زبان تولید محتوا مسلط باشد، میتواند به روشی خاص فکر کند که در دنیای اجتماعی مفید باشد. این تغییر نگرش در بازاریابی، از توییتهای ساده به ویدیوهای جذاب در پلتفرمهایی مانند تیکتاک و اینستاگرام منتقل شده است.
به گفته برخی از متخصصان، در شرایط فعلی و با تغییرات در اقتصاد و بازار کار، تبدیل شدن به خالق محتوا نه تنها یک مزیت، بلکه یک نیاز برای کسانی است که به دنبال فرصتهای شغلی جدید هستند. حتی در آژانسهای تبلیغاتی نیز بیشتر از گذشته بر تولید محتوا و مهارتهای مربوط به آن تأکید میشود، چرا که این مهارتها میتواند افراد را از سایرین متمایز کند.
به نظر میرسد که در آیندهای نزدیک، تولید محتوا به عنوان یک مهارت ضروری برای متخصصان تبلیغات و بازاریابی تبدیل خواهد شد.
منبع خبر:
شارا
/ چرا متخصصان تبلیغات به فکر تبدیل شدن به خالق محتوا
هستند؟
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.