بزرگترین شرکت رسانه ای / به گزارش شارا به نقل از پیتر کافکا، خبرنگار ارشد رسانه و فناوری در مارس ۳۱، ۲۰۲۵، طبق پیشبینیهای مایکل ناتانسون، تحلیلگر MoffettNathanson، درآمد یوتیوب در سال ۲۰۲۴ به ۵۴٫۲ میلیارد دلار رسید که تنها ۵٫۵ میلیارد دلار کمتر از دیزنی بود.
در سال ۲۰۲۵، این پلتفرم قرار است دیزنی را پشت سر بگذارد و به بزرگترین شرکت رسانه ای جهان تبدیل شود.
یوتیوب در سالهای اخیر رشد چشمگیری در درآمدها و تعداد کاربران خود داشته و به یک ابزار بیرقیب برای دسترسی به مخاطبان و تبلیغکنندگان تبدیل شده است.
به گفته ناتانسون، پیشبینی میشود که کسبوکار اشتراک تلویزیون یوتیوب تا سال ۲۰۲۶ بزرگترین ارائهدهنده تلویزیون پولی در آمریکا شود.
این رشد عظیم به یوتیوب این امکان را داده که ارزش آن به ۴۷۵ تا ۵۵۰ میلیارد دلار برسد، که آن را در مقایسه با شرکتهایی مانند متا و نتفلیکس قرار میدهد.
یوتیوب اکنون به عنوان یک ابزار همهگیر برای افراد در سراسر جهان شناخته میشود که برخلاف شرکتهای رسانهای سنتی، هیچ محتوای مشخصی ندارد که بهطور خاص به آن شهرت بخشیده باشد.
منبع خبر:
شارا
/ یوتیوب به زودی دیزنی را به عنوان بزرگترین شرکت رسانهای در
جهان پشت سر خواهد گذاشت
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.