• امروز : جمعه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۴
  • برابر با : Friday - 25 April - 2025
4

تحلیل روندهای جدید در تعاملات کاربران لینکدین

  • کد خبر : 29198
  • 21 فروردین 1404 - 12:39
تحلیل روندهای جدید در تعاملات کاربران لینکدین

تعاملات کاربران لینکدین / طبق گزارش جدید Metricool درباره عملکرد لینکدین در سال ۲۰۲۵، این پلتفرم همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و ویدیوها و پست‌های نظرسنجی بیشترین تأثیر را در افزایش تعاملات کاربران دارند. در این تحلیل، داده‌های ۵۷۷,۱۸۰ پست از ۴۷,۷۳۵ صفحه لینکدین جمع‌آوری شده است که نشان‌دهنده روندهای جدید در تعاملات است.

  تعاملات کاربران لینکدین / در این گزارش، مشخص شده که ویدیوها در لینکدین به‌طور چشمگیری در حال افزایش هستند.

به‌ویژه، نمایش کلی ویدیوها تا ۷۳ درصد افزایش یافته و بازدید از ویدیوها ۵۲ درصد رشد کرده است. این رشد به‌خوبی نشان‌دهنده توجه الگوریتم لینکدین به محتوای ویدیویی است. از آنجایی که کاربران در سال‌های اخیر ۳۶ درصد ویدیوهای بیشتری تماشا کرده‌اند، این پلتفرم بر ایجاد محتوای ویدیویی متمرکز شده و این نوع محتوا به یکی از اصلی‌ترین عوامل جذب مخاطب تبدیل شده است.

در کنار ویدیو، پست‌های نظرسنجی نیز توجه زیادی را جلب کرده‌اند. با اینکه این قالب پست یکی از کم استفاده‌ترین انواع پست‌هاست، اما دسترسی آن‌ها ۲۰۶ درصد افزایش یافته است. استفاده از نظرسنجی‌ها به‌عنوان ابزاری برای جلب تعاملات بیشتر به وضوح بهبود عملکرد کلی صفحات در لینکدین کمک کرده است.

 تعاملات کاربران لینکدین / داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که صفحات شرکت‌ها به‌طور کلی تعاملات بیشتری دارند و این به‌دلیل گسترش فعالیت‌های این صفحات در شبکه است. صفحات بزرگتر در مقایسه با صفحات کوچکتر چهار برابر بیشتر پست منتشر می‌کنند و این میزان فعالیت به افزایش تعاملات منجر شده است.
این روندها نشان می‌دهند که لینکدین همچنان به‌عنوان پلتفرمی کلیدی برای تعاملات حرفه‌ای کاربران و برندها باقی مانده و ویدیوها و نظرسنجی‌ها ابزارهای مؤثری برای افزایش بازدید و تعامل با مخاطبان هستند. کارشناسان توصیه می‌کنند که برندها بیشتر بر روی این دو نوع محتوا تمرکز کنند تا حضور خود را در این شبکه اجتماعی تقویت کنند.

به گزارش شارا، لینکدین در سال ۲۰۲۵ روندی رو به رشد را در تعاملات کاربران خود نشان داده است. ویدیوها و نظرسنجی‌ها اکنون ابزارهای مؤثری برای افزایش دیده‌شدن و جلب مخاطب هستند. این تغییرات به برندها فرصتی می‌دهند تا استراتژی‌های بازاریابی خود را بر اساس داده‌های جدید شکل دهند و از فرصت‌های جدید برای ارتباط با کاربران بهره ببرند.


منبع خبر:
شارا
/ لینکدین در سال ۲۰۲۵: تحلیل روندهای جدید در تعاملات
کاربران

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=29198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.