• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار: 1482اخبار امروز : 1
4

سفیر بنگلادش آمادگی کشورش را برای توسعه همکاری های دوجانبه در همه زمینه ها با ایران اعلام کرد

  • کد خبر : 2951
  • 08 شهریور 1401 - 7:42
سفیر بنگلادش آمادگی کشورش را برای توسعه همکاری های دوجانبه در همه زمینه ها با ایران اعلام کرد

تهران – ایرنا – ” گوسال اعظم سارکر ” سفیر بنگلادش در ایران روز سه شنبه آمادگی کشورش را برای توسعه همکاری های دوجانبه در همه زمینه بویژه مناسبات اقتصادی و تجاری با جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

وی روز سه شنبه در دیدار با ” علی نادری ” مدیر عامل ایرنا  که در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی انجام شد ؛ با تشریح برنامه های دولت متبوعش در توسعه مناسبات با کشورهای مسلمان بویژه جمهوری اسلامی ایران گفت : بنگلادش در مسیر توسعه همه جانبه گام برمی دارد و در این زمینه علاقه است همکاری های خود با جمهوری اسلامی ایران را گسترش دهد.

وی پیشرفت های کشورمان در حوزه های مختلف را یادآور شد و گفت : رسانه های رسمی دو کشور می توانند با معرفی ظرفیت های اقتصادی یکدیگر ؛ زمینه را برای فعالیت هرچه بیشتر فعالان بخش دولتی و خصوصی فراهم نمایند.

سفیر بنگلادش آمادگی کشورش را برای توسعه همکاری های دوجانبه در همه زمینه با ایران اعلام کرد

سفیر بنگلادش در تهران گفت : متاسفانه رسانه های غربی تصویر مثبت و درستی از پیشرفت های دوکشور ایران و بنگلادش ارایه نمی کنند و این وظیفه و رسالت رسانه های دوکشور را در شناساندن و معرفی دستاوردهای یکدیگر سنگین می کند.

گوسال اعظم سارکر ؛ نقش و جایگاه ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران را در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی حساس و مهم خواند و ابراز امیدواری کرد همکاری های رسانه ای تهران – داکا بیش ازپیش گسترش یابد.

علی نادری مدیرعامل ایرنا نیز در این دیدار گفت که برغم روابط حسنه دوکشور ؛ نیازمند توسعه همکاری های اقتصادی دوکشور هستیم و ایرنا آمادگی دارد در این حوزه نقش افرینی نماید.
وی گفت : خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) آمادگی دارد تا ظرفیت های اقتصادی بنگلادش را برای سرمایه گذاران ایرانی و متقابلا ظرفیت های اقتصادی کشورمان را برای سرمایه گذاران بنگلادشی تبیین و معرفی نماید.

مدیرعامل ایرنا همچنین از آماده شده یادداشت تفاهم همکاری میان خبرگزاری ایرنا و خبرگزاری ملی بنگلادش خبر داد و ابراز امیدواری کرد این سند همکاری در حاشیه اجلاس روسای خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه که آبانماه امسال در تهران برگزار می شود ؛ میان دوطرف امضا و مبادله شود .

سفیر بنگلادش آمادگی کشورش را برای توسعه همکاری های دوجانبه در همه زمینه با ایران اعلام کرد

نادری در پایان  با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی ایران از پیشرفت و توسعه کشورهای مسلمان از جمله بنگلادش خرسند خواهد بود ؛ گفت که خبرگزاری جمهوری اسلامی در راستای رسالت خطیر و حرفه ای خویش ؛ انعکاس موفقیت ها و دستاوردهای ملت های مسلمان را سرلوحه کار خویش دارد .

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=2951

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.