• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار: 1511اخبار امروز : 2
2

مخالفت نمایشی دوربین مخفی «نسیما» با خرید نوشت افزار ایرانی

  • کد خبر : 3163
  • 12 شهریور 1401 - 7:33
مخالفت نمایشی دوربین مخفی «نسیما» با خرید نوشت افزار ایرانی

تهران- ایرنا- برنامه نسیما در جدیدترین قسمت خود با توجه به نزدیکی به ماه مهر و بازگشایی مدارس، به سراغ نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی رفته تا نشان دهد که علت تمایل خانواده‌های ایرانی به خرید نوشت‌افزار ایرانی چیست.

به گزارش ایرنا، برنامه تلویزیونی نسیما، به تهیه کنندگی و کارگردانی پرهام عمرانی، یکی از تازه‌ترین تولیدات شبکه نسیم است که به عنوان تنها دوربین مخفی تلویزیون هر هفته در دو قسمت به مسائل روز جامعه می‌پردازد و قصد دارد با ایجاد چالش‌های موقعیت، مخاطب را در برابر مسائل روزمره به فکرکردن تشویق کند.

نسیما تاکنون در ۲۰ قسمت با موضوع‌های مختلفی بر روی آنتن شبکه نسیم رفته است. این دوربین مخفی در قسمت اخیر به سراغ قشر زحمتکش غسالان رفته بود تا با نمایش دادن سختی های کاری این قشر، واکنش های عمومی به این کار را نشان دهد. 

برنامه نسیما در جدیدترین قسمت، با توجه به نزدیکی ماه مهر و بازگشایی مدارس، سراغ نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی رفته تا ابتدا نشان دهد که علت تمایل خانواده های ایرانی به خرید نوشت افزار ایرانی چیست و ثانیا اقدامی در جهت حمایت از تولیدات داخلی داشته باشد.

در این قسمت دو بازیگر یعنی یک مادر که اعتقادی به نوشت افزار ایرانی ندارد، به اصرار و همراه دوست خود به نمایشگاه رفته تا برای فرزند دوست خود نوشت افزار ایرانی بخرند. در مقابل، بازیگر مردی که خود از واردکنندگان نوشت افزار خارجی است و با حضور در این نمایشگاه درصدد است تا علت تمایل مردم به خرید نوشت افزار ایرانی را جویا شود و همچنین با استدلال هایی قصد دارد مراجعین نمایشگاه را از خرید نوشت افزار ایرانی منصرف کند که نسیما قصد دارد واکنش مردم در این موضوع را از طریق دوربین مخفی به نمایش دربیاورد.

برنامه تلویزیونی نسیما به دلیل موضوع محور بودن و اینکه براساس اتفاقات روز و تقویمی تولید می‌شود، زمان مشخصی ندارد ولی هر هفته با دو قسمت میهمان خانه‌های مخاطبان می‌شود. 

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=3163

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.