• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار: 1626اخبار امروز : 0
2

دلایل توقف برنامه «دستخط» چه بود؟

  • کد خبر : 3221
  • 13 شهریور 1401 - 8:10
دلایل توقف برنامه «دستخط» چه بود؟

تهران- ایرنا- روابط عمومی شبکه پنج سیما درباره حاشیه های پیش آمده برای برنامه دستخط توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایرنا، سه روز پیش محمدحسین رنجبران بعد از چند سال طراحی و اجرای برنامه دستخط در پستی اینستاگرامی، رسماً خداحافظی‌اش را اعلام کرد.

محمدحسین رنجبران به اجرای دیروز، امروز، فردا شناخته می‌شود که در دوران رئیس سابق صدا و سیما، مسئولیت روابط عمومی این سازمان را برعهده داشت. در جریانِ سال‌های فعالیت او، برنامه‌ای تحت عنوان شناسنامه و پس از آن دستخط روی آنتن رفت.

روابط عمومی شبکه پنج سیما در واکنش به این خداحافظی اطلاعیه‌ای را صادر کرد که در آن آمده است: این روزها شاهد قضاوت هایی برای به پایان رسیدن برنامه دستخط و محتوای متن منتشر شده عوامل این برنامه هستیم. ضروری است یادآوری کنیم دستخط مانند دیگر برنامه‌های تلویزیونی که هر از مدتی نیاز به اصلاح و بهبود دارند، با توقفی کوتاه و تغییراتی از جمله در تهیه و اجرا، تولید و پخش خواهد شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: حدود یک ماه پیش شبکه پنج سیما تغییر مجری و تیم محتوایی برنامه و نه حذف کلی برنامه را به اطلاع تهیه‌ کننده و سردبیر دستخط رسانده بود.  رسانه ملی اهتمام ویژه‌ای به حفظ و ارتقاء مستمر برنامه‌های نمانام (برند) دارد و به گفته عوامل برنامه دستخط، هدفی برای خالی کردن آنتن تلویزیون از هرآنچه پسندیده نمی شمارند!!! ندارد. محمدحسین رنجبران از نیروهای خدوم رسانه ملی بوده و هست و از ظرفیت های آن استفاده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، این برنامه با هدف گفتگوی صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، پزشکی، ورزشی و … تولید می شد و اولین قسمت آن در سال ۱۳۹۶ تقریبا ۶ سال پیش روی آنتن رفت و تاکنون بیش از ۲۲۰ دستخط یادگاری در آرشیو شبکه پنج سیما موجود است.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=3221

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.