• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار: 1481اخبار امروز : 0
3

بازآفرینی خاطرات ۲۰ پزشک و امدادگر دفاع مقدس

  • کد خبر : 3550
  • 19 شهریور 1401 - 9:41
بازآفرینی خاطرات ۲۰ پزشک و امدادگر دفاع مقدس

شبکه سلامت با تهیه مستندی با عنوان ماموریت برای زندگی به روایت از جان گذشتگی‌ها و خاطرات فعالان حوزه سلامت در دوران دفاع مقدس پرداخته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه سلامت سیما، پزشکان و امدادگران دوران دفاع مقدس با از جان گذشتگی هم پای رزمندگان جبهه و جنگ در خط مقدم دیگری با عنوان خط مقدم درمان به مبارزه علیه دشمنان ایران پرداختند و حماسه هایی آفریدند که خاطراتشان در قالب مجموعه ای مستند با عنوان «ماموریت برای زندگی» مرور شده است.

پخش مجموعه مستند «ماموریت برای زندگی» در ۲۰ قسمت ۴ دقیقه ای از جمعه، ۱۸ شهریور ماه آغاز شده است. این مستند هر روز ساعت  ۱۹ و ۵۰ دقیقه با ساختاری جدید به بازآفرینی خاطرات ۲۰ تن از پزشکان و امدادگران دفاع مقدس پرداخته روی آنتن شبکه سلامت سیما می رود.

در شیوه روایت برنامه از بین بیش از ۵۰۰ ساعت تصاویر آرشیوی مربوط به دوران دفاع مقدس به طوری استفاده شده است تا مخاطب را هرچه بیشتر در حال و هوا و فضای واقعی اتفاقی قرار دهد که در این زمان به خاطره هایی شنیدنی بدل شده است.

ماموریتِ پزشکان و امدادگران در دوران دفاع مقدس، نه تنها زندگی بخشیدن به مجروحین جبهه و جنگ بود بلکه با جان نثاری، به سهم خود مسبب زندگی و جان تازه بخشیدن به ملت ایران نیز بود.

عوامل اصلی این مستند عبارتند از: کارگردانی و تدوین: عرفان ‌نوایی، گوینده: مسعود اسماعیلی، آرشیو عادل معمارنیا، انتخاب تصاویر: زهرا نوایی، طراحی لوگو: علی موسوی، طراح گرافیک: حمیدرضا بیدقی، ناظر و مشاور پروژه: امین قدمی، تهیه شده در موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=3550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.