• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1483اخبار امروز : 0
3

جمهوری اسلامی حرم است؛ ایران سوریه نیست!

  • کد خبر : 4824
  • 24 آبان 1401 - 6:42
جمهوری اسلامی حرم است؛ ایران سوریه نیست!

شماره ۲۳۴ ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فکه با مقالات و گفتگوهایی با عناوین «جمهوری اسلامی حرم است» و «ایران سوریه نیست» منتشر شد و روی پیشخان آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره ۲۳۴ ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فکه به‌تازگی منتشر شده و روی پیشخان مطبوعات آمده است.

در این شماره از نشریه یادداشت‌هایی با عناوینی همچون پسران و دختران سرزمین علی حسین‌پور، به مدد شیرحلب به قلم زهرا عابدی، چه فرصت‌هایی که می‌روند به قلم زهره علی‌عسگری، من یک ایرانی ام؛ آگاه، شجاع، بالنده به قلم فتح الله نادعلی منتشر شده است.

در بخش روادید، قسمت ۵۷ داستان انقلاب با عنوان اولین شهید محراب؛ ترور آیت الله قاضی طباطبایی نوشته محمد گرشاسبی و قسمت ۱۵ توطئه و مقاومت با عنوان توهم یا واقعیتی چهل ساله با محوریت واکاوی و تبیین برخی از چالش‌های ملت و نظام از آغاز تا کنون به قلم فتح الله نادعلی منتشر شده است.

مطالبی با عناوینی همچون جمهوری اسلامی حرم است به قلم حسین نامور و عزیزان من، فرزندان من به قلم فاطمه افضلی، ایران سوریه نیست با محوریت روند تحلیلی اغتشاش‌های سال ۱۴۰۱ و تفاوت آن با اغتشاش‌های گذشته به قلم سیدمجتبی فاطمی، عاشورا برای اربعین به قلم حسین علوی از جمله مطالبی بوده که در بخش روادید شماره ۲۳۴ ماهنامه فکه منتشر شده است.

مطالبی با عناوینی همچون گردان بلالی (نگاهی به خاطرات سردار جانباز محمد بلالی) به قلم مشترک سیدصباح موسوی و مصطفی عیدی، لبخند بزن برادر به قلم نرگس صفری در بخش حدیث عاشقی منتشر شده است.

در بخش مدافعان حرم مطالبی با عناوینی همچون چون عشقحرم باشد سهل است بیابان‌ها (پرونده ویژه شهید مدافع حرم احمد اعطایی)، داغ شیرین احمد (گفت و گو با آمنه اعطایی خواهر شهید مدافع حرم احمد اعطایی) نوشته محبوبه ذالیانی، دیدم که جانم می رود… (گفت و گو با مرضیه علمی همسر شهید مدافع حرم احمد اعطایی) نوشته زینب سادات سیداحمدی، بچه مسجدی (گفت و گو با علی محمد عطایی برادر شهید مدافع حرم احمد اعطایی) به قلم سپیده صفا، ققنوس‌های العیس (گفت و گو با ابوعلی، رزمنده یگان فاتحین و همرزم شهید مدافع حرم احمد اعطایی) به قلم فائزه طاوسی منتشر شده است.

از دیگر مطالب این شماره از نشریه فکه می‌توان به مطلبی همچون ارتش خستگی ناپذیر (یادداشتی بر کتاب «شماره پنج» اثری از مرتضی قاضی و سمیه حسینی) به قلم فائزه طاوسی در بخش فکه +، ققنوسات العیس (حوار مع أبوعلی، مقاتل من وحده فاتحین و رفیق الشهید أحمد أعطایی) به قلم کریم طرفی اشاره کرد.

این‌مجله با ۳۸ هزار تومان در ۵۶ صفحه منتشر شده است.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=4824

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.