• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1483اخبار امروز : 0
6

محصولات جدید دانش بنیان پارس الکتریک در راه بازار

  • کد خبر : 4911
  • 30 آذر 1401 - 0:23
محصولات جدید دانش بنیان پارس الکتریک در راه بازار

همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی و با حضور مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در محل سالن ۳۸ این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

مصطفی راعی عباس آبادی مدیر عامل شرکت کارخانجات پارس الکتریک (سهامی عام) در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای همگام شدن با سیاست های تولید صنعتی شعار سال و تولید محصولات دانش بنیان، واحد تحقیق و توسعه شرکت کارخانجات پارس الکتریک با همراهی شرکت های دانش بنیان اقدام به طراحی و پیاده سازی محصولات مورد نیاز بازار به همت متخصصان داخلی نموده است.
وی یادآور شد: عینک درمان تنبلی چشم با تکنولوژی واقعیت مجازی یکی از محصولات دانش بنیاد تولیدی شرکت پارس الکتریک است که پاسخگوی نیاز بازار به این محصول درمانی و دانش بنیان است.
راعی تاکید کرد: ساخت دستگاه تصفیه و ضد عفونی کننده هوا با استفاده از فناوری پلاسما یکی دیگر از محصولات شرکت پارس الکتریک است که توانسته است با کسب مجوز از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در سه مقیاس کوچک، اداری و بیمارستانی به بازار عرضه شود.
مدیر عامل پارس الکتریک خاطر نشان کرد: نرم افزار اندرویدی لانچر تلویزیون های هوشمند ال ای دی با قابلیت های جدید و متنوع اعم از امکان مشاهده فیلم و گوش فرادادن به موسیقی درخواستی و بازی برخط با تلویزیون هوشمند یکی دیگر از محصولات دانش بنیان ارائه شده به بازار است که به زودی در دسترس علاقمندان خواهد بود.
مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته رونمایی از محصول جدید پارس الکتریک روز پنجشنبه یکم دی ماه ساعت ۱۳:۰۰ همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی و با حضور مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در محل سالن ۳۸ این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=4911

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.