• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار: 1504اخبار امروز : 1
6

همه چیز درباره سریال‌های محرم/ از تکرار تا ادامه

  • کد خبر : 524
  • 08 مرداد 1401 - 9:06
همه چیز درباره سریال‌های محرم/ از تکرار تا ادامه

تهران- ایرنا- پخش «شب دهم» به کارگردانی حسن فتحی و «تکیه بچه‌های محله ما» به کارگردانی سیدجواد هاشمی از امشب در شبکه یک و دو آغاز می‌شود. پخش سریال «برف بی صدا می‌بارد» نیز در ایام محرم در شبکه سه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، سریال تلویزیونی شب دهم به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، در جدول پخش شبکه یک قرار گرفت. شب دهم به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۰ تولید و پخش شد.

این سریال با بازی حسین یاری، کتایون ریاحی، رویا تیموریان، ثریا قاسمی و پرویز فلاحی پور، قصه ای را در دوران حکومت رضاخان در تهران و ممنوعیت عزاداری برای سالار شهیدان و پرپایی تعزیه روایت می کند. در همین گیرودار فردی به نام حیدر خوش‌ مرام از لات‌ های تهران قدیم، خواهان ازدواج با دختری از تبار قاجار می‌ شود .

مجموعه تلویزیونی شب دهم هر شب ساعت ۲۲:۱۰ روی آنتن شبکه یک خواهد رفت و ساعت ۸:۳۰ و ۱۵ روز بعد تکرار می شود.

«تکیه بچه‌های محله ما» در شبکه دو برپا می‌شود

 پخش مجموعه تکیه بچه‌های محله ما  به کارگردانی سیدجواد هاشمی از شنبه ۸ مردادماه همزمان با آغاز ماه محرم از شبکه دو سیما شروع می‌شود.

تکیه بچه‌های محله ما یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۸۹ به کارگردانی و نویسندگی سیدجواد هاشمی و تهیه‌کنندگی محمد نجفی‌زاده است که شنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت ۱۹:۰۰ روانه آنتن می‌شود.

این مجموعه داستان عده ای نوجوان است که در ایام محرم حسینه‌ای را برای عزای اباعبدالله الحسین (ع) برقرار می‌کنند و با هم قرارهایی با مفاهیم ویژه می‌گذارند مثل دروغ نگفتن در این ایام. این مجموعه سعی می‌کند تا جوانان را با اصول و مفاهیم عاشورایی آشنا کند.  در این مجموعه محمدرضا زادسرور، امیررضا زادسرور، محمد پرور، میلاد مرادی نسب، مهدی عطاران، اکبر علی اصغری، ابراهیم زارعی، محراب کاظمی به عنوان بازیگران نوجوان در کنار گیتی معینی فر و سید جواد هاشمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل «تکیه بچه‌های محله ما» عبارتند از نویسنده و کارگردان سید جواد هاشمی، دستیار کارگردان: عباس دلدار، مدیر تولید: منصور امامی، مدیر تصویربرداری: پیروز جابری، طراح نورپردازی: جمال شمس، طراح گریم: علیرضا قومی و طراح دکور صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند.

سریال «از سرنوشت» روی آنتن شبکه تماشا

فصل اول سریال تلویزیونی از سرنوشت به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان از شبکه تماشا پخش می‌شود.

فصل اول سریال تلویزیونی از سرنوشت به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان، هر شب ساعت ۲۱ از شبکه تماشا پخش می‌شود.

داستان از سرنوشت از رفاقت هاشم و سهراب ۲ پسر بچه پرورشگاهی آغاز می‌شود. آن‌ها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آن‌ها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند فراز و نشیب‌های زندگی شان محور روایت اتفاقات این سریال می‌شود …

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی، پوریا پورسرخ، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، مجید واشقانی و … در این سریال به هنرمندی پرداخته اند.

سریال از سرنوشت ۱ هر شب ساعت ۲۱ از شبکه تماشا پخش و در ساعت‌های ۳، ۹ و ۱۵ تکرار آن روی آنتن می‌رود.

ادامه «برف بی صدا می‌بارد» در شبکه سه

پخش سریال برف بی صدا می‌بارد در ایام محرم در شبکه سه ادامه دارد و در نهایت این مجموعه در ۱۰۰ قسمت به پایان خواهد رسید.

برف بی صدا می‌بارد به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی بر اساس آخرین نوشته مسعود بهبهانی‌نیا ساخته شده و داستان تلاش‌های یک دشمن قدیمی برای برهم زدن اتحاد یک خانواده اصیل ایرانی را در سه دهه مختلف ۶۰، ۷۰ و ۹۰ روایت می‌کند.

فرهاد آییش، الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ، مائده طهماسبی، پاشا رستمی، پوریا شکیبایی، پانته آسیروس، مریم شیرازی، مینا وحید، فریبا متخصص، امید روحانی، مهسا طهماسبی، امیر جنانی، هادی دیباجی، سیامک ادیب، هاله گرجی، آناهیتا اقبال نژاد و سینا کرمی از جمله بازیگران این سریال هستند.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.