• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار: 1512اخبار امروز : 0
8

کتاب «دستکاری در رسانه‌های اجتماعی» نقد و بررسی می‌شود

  • کد خبر : 5265
  • 01 اسفند 1401 - 10:00
کتاب «دستکاری در رسانه‌های اجتماعی» نقد و بررسی می‌شود

کتاب «دستکاری در رسانه‌های اجتماعی» تألیف ساموئل سی. وولی و فیلیپ ان. هاوارد با ترجمه عباس رضایی ثمرین و رسول صفرآهنگ امروز دوشنبه اول اسفند توسط انتشارات همشهری نقد و بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «دستکاری در رسانه‌های اجتماعی» تألیف ساموئل سی. وولی و فیلیپ ان. هاوارد با ترجمه عباس رضایی ثمرین و رسول صفرآهنگ با همکاری دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و انتشارات همشهری نقد و بررسی می‌شود.

در این نشست که ششمین جلسه از سلسله‌نشست‌های «کتاب‌رسا» ست، مترجمان اثر عباس رضایی ثمرین و رسول صفرآهنگ و همچنین جمال‌الدین اکبرزاده جهرمی، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی به‌عنوان میهمان منتقد حضور خواهند داشت.

این کتاب سال گذشته در انتشارات همشهری منتشر شد و چاپ دوم آن به بهای ۱۵۰ هزار تومان امسال به بازار کتاب‌های رسانه گام نهاده است. علاوه بر این، اثر حاضر عنوان نامزدی کتاب سال ج. ا در سال ۱۴۰۱ در حوزه علوم اجتماعی را نیز بر پیشانی خود دارد.

مجموعه نشست‌های کتاب‌رسا با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های تازه حوزه رسانه شکل گرفته‌اند و می‌کوشند ضمن برقراری ارتباطات دوسویه میان دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با ناشران این حوزه، امکانی را برای اطلاع‌رسانی به فضای دانشگاهی مطالعات رسانه نسبت به آخرین پژوهش‌های انجام‌شده در دنیا که به فارسی منتشر شده‌اند، فراهم آورند.

این نشست امروز دوشنبه اول اسفند از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=5265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.