• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار: 1503اخبار امروز : 0
3

صحنه‌های عاشورایی سریال‌ها یادآوری می‌شوند

  • کد خبر : 638
  • 11 مرداد 1401 - 10:47
صحنه‌های عاشورایی سریال‌ها یادآوری می‌شوند

پخش ویژه برنامه «تماشای واقعه» که به بازنگری روی آثار هنری با موضوع عاشورا می‌پردازد، از امشب (۱۱ مرداد ماه) روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، داود نجفی برزگر ـ تهیه کننده برنامه «تماشای واقعه» ـ درباره این مجموعه که در ایام محرم روی آنتن می رود، توضیح داد: مطرح کردن هنر عاشورایی با حضور هنرمندان عاشورایی هدف ماست که از پژوهشگران، صاحب‌نظران، هنرمندان، موسیقیدان، نگارگران و کارگردانان دعوت خواهیم کرد.

وی با اشاره به نمایش صحنه‌هایی از آثار عاشورایی گفت: پخش بخش‌هایی از فیلم و سریال‌های عاشورایی همچون “روز واقعه”، “پرده نشین”، “عقیق” ، “یلدا” و دیگر آثاری از این دست از جمله اتفاقاتی است که در برنامه رخ می‌دهد و هر شب مسابقه ای در این بخش برای مخاطبان تدارک دیده ایم.

این تهیه کننده اضافه کرد: برنامه «تماشای واقعه» از امشب تا سوم امام حسین(ع) پخش می شود و هدفش باز طرح کردن و بازنگری بر آثار هنری است که طی سالیان طولانی در حوزه موضوعات عاشورایی و مکتب حسینی توسط هنرمندان ساخته شده است و نسل جدید کمتر از آنها اطلاع دارد.

نجفی در پایان عنوان کرد: این برنامه هر شب با اجرای ابوالفضل اینانلو و با حضور کارشناسان مختلف در عرصه هنری و پژوهشی با محوریت هنر عاشورا  ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش می شود و ساعت یک بامداد بازپخش خواهد شد.

گفتنی است برنامه «تماشای واقعه» کاری از شبکه نسیم با مشارکت بنیاد رسانه ای نهضت سازمان تبلیغات اسلامی، و همراهی دفتر شعر سرود و موسیقی رسانه ملی تولید می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.