اوایل سال ۱۴۰۰ بود که شرکت کالا رسان هستی با نام تجاری ” زپ “ به حوزه تخصصی لجستیک ایران با رویکرد Q_Commerc فعالیت خود را با گروه افق کوروش و اُکالا شروع کرد.
درست مثل مفهوم کلمه زپ، خیلی سریع و کاملا مستقل با نقشی پررنگ از همبستگی و یکپارچگی اعضای تیم و زپر های ( سفیر های موتوری ) آموزش دیده در سراسر ایران، در کنار کسب و کار ها برای کمک به رشد فروش آنها حاضر شدند. با بکارگیری تکنولوژی های روز دنیا، دردسرهای ارسال بسته را برای انواع کسب و کارهای آنلاین و آفلاین از بین برده و علاوه بر آن سریعترین روش ارسال را با هدف کاهش هزینه و افزایش بهره وری کل زنجیره، پیاده سازی کردند تا حداکثر رضایت از خدمات زپ را برای مشتریان فراهم کنند
گزارش عملکرد زَپ منتشر شد
اوایل سال ۱۴۰۰ بود که شرکت کالا رسان هستی با نام تجاری ” زپ “ به حوزه تخصصی لجستیک ایران با رویکرد Q_Commerc فعالیت خود را با گروه افق کوروش و اُکالا شروع کرد.
درست مثل مفهوم کلمه زپ، خیلی سریع و کاملا مستقل با نقشی پررنگ از همبستگی و یکپارچگی اعضای تیم و زپر های ( سفیر های موتوری ) آموزش دیده در سراسر ایران، در کنار کسب و کار ها برای کمک به رشد فروش آنها حاضر شدند.
لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=8262
- ارسال توسط : سردبیر
- 105 بازدید
- بدون دیدگاه