در دومین سالروز تولد برند «کافه ارتباط»، بیش از ۲۵۰ مدیر ارشد از صنایع گوناگون کشور گرد هم آمدند تا در یک رویداد تخصصی، به بازتعریف روابط B2B، توسعه همکاریهای چندصنعتی و گفتوگویی صمیمانه در قلب زیستبوم دیجیتال ایران بپردازند. این میتاپ بزرگ با محوریت شبکهسازی حرفهای و با حمایت انجمن صنفی روابط عمومی برگزار شد و به بستری الهامبخش برای تبادل تجربه، تحلیل روندهای نوظهور و خلق فرصتهای تجاری جدید تبدیل شد.
در این رویداد، ماکان مهرپویا، مؤسس پلتفرم «ایرانادز»، با سخنرانیای تحت عنوان «همنوازی پشت خاکریز» به موضوع پیوند صنفی در شرایط ناپایدار اقتصادی پرداخت. او با تبیین اهمیت ایجاد اعتماد در روابط میان برندها، راهکارهایی برای تقویت سرمایه اجتماعی در محیط کسبوکار ارائه کرد.
مهرپویا برای نجات تبلیغات و جلوگیری از رکود آن که با اصطلاح (کوک کردن سازها) از آن یاد کرد، پیشنهادهایی همچون عدم توقف تبلیغات، شناسایی و طراحی پیام درست، پرداخت معوقات، عدم تعلیق ناگهانی اکثریت نیروها، پرداخت پیشپرداخت قراردادها و برونسپاری پروژهها را مطرح نمود.
او همچنین برای گسترش این رویکرد و آغاز آنچه خود از آن با عنوان (آغاز همنوازی) یاد کرد، راهکارهایی مانند ایجاد شبکه حمایتی متقابل، شبکه حمایتی فریلنسرها، تجمیع پروژههای فریلنسری و ایجاد هاب محتوایی اضطراری را پیشنهاد داد.
ماکان مهرپویا در پایان سخنان خود تمامی شرکتها و سازمانها را به همکاری و همنوازی دعوت کرد و گفت:
«ما همگی پشت یک خاکریز میجنگیم؛ اگر قرار باشد همگی زنده بمانیم باید با هم بنوازیم، حتی اگر سازها شکسته شوند.»