کتابی متفاوت درباره ” برندسازی شخصی، این راه بلندمدت دوست داشتنی ” نوشته حسین گنجی منتشر شد.
در این کتاب چهارده شخصت و برندشخصی معتبر ایرانی که هرکدام در حوزه کاری خود محل ارجاع بسیار هستند، مورد بررسی و کنکاش قرار گرفته است. نامهای که به مرور به قول نیما یوشیج رزق روحمان شدهاند و هر کدام در حوزه کاری خود مرجع صاحب نظران محسوب میشوند و در یک پازل بزرگتر بخشی از فرهنگ ایران امروز را نمایندگی میکنند.
این کتاب را میتوان تنها کتاب تالیفی در زبان فارسی دانست که به برندسازی شخصی با تکیه بر شخصیتهای ایرانی به عنوان نمونههای عینی پرداخته است. حسین گنجی روزنامهنگار و پژوهشگر در پنجمین کتاب خود با عنوان «نامها از کجا میآیند» “برندسازی شخصی؛ راه بلندمدت دوستداشتنی”، چهارده برند شخصی معتبر و پر ارجاع ایران؛ محمدرضا شجریان، ابراهیم گلستان، ایران درودی، محمدرضا شفیعی کدکنی، محمد علی موحد، هوشنگ ابتهاج، محمد احصایی، ژاله آموزگار، رضا داوری اردکانی، کامبیز درمبخش، مصطفی ملکیان، بهرام بیضایی، هادی خانیکی، محمود سریع القلم را بر اساس مدلها و روشهای برندسازی شخصی مورد واکاوی قرار داده است. او برندهای ایرانی را با الگوهای رایج و در حال تدریس برندسازی شخصی در جهان تطابق داده و سعی کرده ضمن امکان الگوبرداری از آنها، راه بلند و دشوار برندسازی شخصی را با پیش کشیدن چند نمونه در حوزههای متنوع تشریح کند.
این کتاب میتواند برای دانشگاهیان پژوهشگران و فعالین حوزه علوم ارتباطات، برندسازی، تبلیغات، جامعهشناسی و علاقهمندان مطالعات رسانههای نوین مفید باشد. «نامها از کجا میآیند؟ برندسازی شخصی؛ راه بلند مدت دوستداشتنی» در ۱۸۸ صفحه در قطع رقعی و با قیمت ۲۸۰ هزار تومان توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شده است. طراحی چهرههای این کتاب را هادی حیدری، طراحی جلد را آرش تنهایی، طراحی گرافیک را فاطمه زمانهرو و ویراستاری را یلدا شایستهفر بر عهده داشتهاند. علاقمندان میتوانند این کتاب را از دیجیکالا تهیه کرده و یا با شماره تلفن ۸۸۹۱۳۳۶۴ تماس بگیرند.