• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار: 1524اخبار امروز : 0
3

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران سازمان صدا و سیما اجرایی می‌شود

  • کد خبر : 2580
  • 03 شهریور 1401 - 15:44
تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران سازمان صدا و سیما اجرایی می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از آغاز فرایند تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آنها در این سازمان خبر داد.گفت: حدود ۶ هزار نفر از ایثارگران در سازمان صدا و سیما با روابط استخدامی مختلف شامل پیمانی، شرکتی، خرید خدمات و قرارداد تبصره ۴ مشمول تبدیل وضعیت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از «ایثار»، پیمان جبلی عصر پنجشنبه با بیان اینکه صدا و سیما مکلف به اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران است، گفت: حدود ۶ هزار نفر از ایثارگران در سازمان صدا و سیما با روابط استخدامی مختلف شامل پیمانی، شرکتی، خرید خدمات و قرارداد تبصره ۴ مشمول تبدیل وضعیت می‌شوند لذا به تدریج و با تأمین منابعی که دولت موظف به تأمین آنها است اقدام به تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران خواهیم کرد.

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران سازمان صدا و سیما اجرایی می‌شود

وی افزود: دولت در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران موظف شده است که منابع مالی تبدیل وضعیت ایثارگران را تأمین کند اما تاکنون تأمین منابع انجام نشده است اما خود را موظف می‌دانیم با استفاده از منابع سازمان این اقدام را هر چه سریع‌تر پیش ببریم. فعلاً با در نظر داشتن چند معیار در مورد کارکنان پیمانی این کار آغاز شده است و به زودی به نتیجه خواهد رسید و در مورد سایر کارکنان موضوع اولویت شغل، الگوی نیروی انسانی و تأمین منابع در نظر گرفته می‌شود.
رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به ضرورت اجرای قوانین، گفت: ممکن است در مورد این موضوع نظراتی داشته باشیم ولی چون به قانون تبدیل شده و یک سند محوری است موظف به اجرای آن هستیم و آن را پیش خواهیم برد.
 

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=2580

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.