• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار: 1524اخبار امروز : 1
5

خبرنگار ایرنا برگزیده اولین جشنواره مطبوعات شرق کشور شد

  • کد خبر : 415
  • 30 تیر 1401 - 15:34
خبرنگار ایرنا برگزیده اولین جشنواره مطبوعات شرق کشور شد

بیرجند – ایرنا – خبرنگار ایرنا خراسان جنوبی در بخش موضوعی اولین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور شایسته تقدیر معرفی شد.

مراسم اختتامیه این جشنواره روز پنجشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مسوولان و اصحاب رسانه در سالن سینما فردوسی بیرجند برگزار شد.

اولین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد سال ۱۳۹۹ با حضور استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و جنوب کرمان آغاز به کار کرد و پس از انتشار فراخوان، مهلت پذیرش آثار تا فروردین ۱۴۰۰ تعیین و به دلیل استقبال رسانه‌ها، این مهلت تا خرداد همان سال تمدید شد.

هیات داوران جشنواره متشکل از اکبر قاضی‌زاده، فریدون صدیقی، محمود مختاریان، علیرضا کتابدار و مهرداد خلیلی آثار ارسالی را در بخش حرفه‌ای شامل سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر و گزارش و در بخش موضوعی با عناوین “جهش تولید”، “معرفی پروفسور معتمدنژاد” و “مدافعان سلامت و کرونا” مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند که برگزیدگان در هر یک از بخش‌ها امروز معرفی شدند.

هیات داوران اثر خانم “ناهید آروین خیبری” خبرنگار ایرنا در شهرستان فردوس را با عنوان «افزایش تولید با اصلاح نژاد دام در فردوس» در بخش موضوعی (جهش تولید) شایسته تقدیر دانستند و در این مراسم از وی نیز تجلیل شد.

۴۷۹ اثر از استان‌های خراسان‌ جنوبی، خراسان‌ رضوی، خراسان‌ شمالی، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و جنوب کرمان به دبیرخانه اولین جشنواره منطقه‌ای  مطبوعات شرق کشور ارسال شد که ۳۸۰ اثر مورد بررسی قرار گرفت و ارزیابی ۹۴ اثر نیز از سوی داوران تایید نشد.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.