• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
کل اخبار: 1529اخبار امروز : 0
3

سروش با پرونده‌ای درباره سریال‌های امنیتی جاسوسی روی پیشخان آمد

  • کد خبر : 5122
  • 05 بهمن 1401 - 13:00
سروش با پرونده‌ای درباره سریال‌های امنیتی جاسوسی روی پیشخان آمد

نشریه سروش هفتگی با تأملاتی در رویکرد انقلاب اسلامی به ارتقای جایگاه زن و خانواده به ایستگاه ۱۷۲۰ رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره دی‌ماه ۱۴۰۱ نشریه سروش هفتگی در چهل و چهارمین سال انتشار خود به‌تازگی به ایستگاه ۱۷۲۰ رسیده است.

این هفته نامه شامل چهار بخش است که می‌توان به یادداشت‌ها، رسانه، سینما، فرهنگ و ادب اشاره کرد که در بخش یادداشت مطالبی با عناوینی همچون سروشی دیگر، جهاد تبیین در مدیریت فرهنگی از فهم‌های نادرست، نادرست منتشر شده است.

در بخش رسانه شاهد مطالبی با عناوینی همچون افشای رازهای پشت پرده در جنگ ترکیبی، جذابیت پنهان ژانر جاسوسی – امنیتی، سریال‌هایی که همیشه تلویزیون به آنها نیاز دارد، نامش وطن است، اخبار جعلی چگونه ساخته و نفوذ می‌کند، Fakenews فتح، تسخیر یا مسخ مخاطب، هدف بمباران خبرهای بدون مردک، هدف؛ پیوند نسل جدید با مکتب حاج قاسم هستیم.

ما و فصل جوایز و جشنواره‌های سینمایی، واقعیت در قاب، فمینیسم در سینمای غرب و ایران، فمینیسم در سینمای ایران، سینمای بعد از انقلاب ایران؛ سکوی جهش فیلمسازان زن، زن در آینه هنر مغالطه گر، ادای دین سینمای روشنفکری ایران، به زن غربی، رنگین کمان فیلم‌ها در جشنواره عمار، جامعه شناسی یک ژانر ملی و جهانی، چگونه مخملباف، خاتمی و میرحسین، فیلم «برزخی ها» را توقیف کردند؟ وقتی دشمنان فلسطین برایش فیلم می‌سازند، رام کردن دختر سرکش، نمایش رؤیای آمریکایی در زمین بسکتبال و چهره آشکار جنگ از جمله عناوین مطالبی است که در بخش سینمای سروش هفتگی منتشر شده است.

در بخش فرهنگ و ادب مطالبی با عناوینی همچون چرا از بانوی ایرانی می‌ترسند؟، بانوان؛ طلایه داران انسانیت و انسان سازی، زنی در قایق امنیت، بازنمایی ناقص اندیشه رهبران انقلاب درباره بانوان، صدایی که اسلحه شد و رویدادی در تراز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر شده است.

شماره ۱۷۲۰ سروش هفتگی با بهای ۵۰ هزار تومان در ۶۴ صفحه منتشر شده است.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=5122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.