• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار: 1524اخبار امروز : 1
11

دومین جایزه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران برگزار می‌شود

  • کد خبر : 5989
  • 29 تیر 1402 - 18:33
دومین جایزه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران برگزار می‌شود

دومین دوره جایزه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران با حضور روزنامه‌نگاران فعال در رسانه‌های رسمی اعم از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مجوزدار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین دوره جایزه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران با حضور روزنامه‌نگاران فعال در رسانه‌های رسمی اعم از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مجوزدار برگزار می‌شود.

این‌جایزه در قالب‌هایی اعم از گزارش مکتوب، مصاحبه و میزگرد مکتوب، گزارش و مصاحبه چندرسانه‌ای برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با توجه به قالب‌ها و مقررات این رویداد، آثارشان را از طریق نشانی ایمیل festivalrasaneh@gmail.com به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. آثار ارسالی به جشنواره باید در فاصله زمانی ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ در مطبوعات و رسانه‌ها منتشر شده باشند.

در این جشنواره هر شرکت‌کننده می‌تواند فقط در یک بخش و حداکثر با ۲ اثر در جایزه شرکت کند؛ همچنین آثار می‌تواند در قالب نسخه پی دی اف یا لینک نسخه آنلاین به دبیرخانه ارسال شود. تاریخ انتشار، لوگوی نشریه و سایر مشخصات رسانه باید در آثار ارسالی مشخص باشد و آثار فاقد نام نویسنده یا دارای نام نویسنده مستعار در صورت راهیابی به مرحله نهایی باید تاییدیه کتبی (مهر و امضا) مدیرمسئول رسانه برسند.

همچنین درباره آثار چند رسانه‌ای ترجیحاً لینک اثر ارسال شود. در غیر این صورت فایل اثر با حجم کمتر از ۵۰ مگ ارسال شود؛ دبیرخانه جشنواره از دریافت آثار به صورت دستی یا از طریقی به جز ایمیل اعلام شده در فراخوان اجتناب می‌کند. همچنین در بخش چند رسانه‌ای ویدئوهای کوتاه خبری که به مرور اخبار روز یا خبرهای فوری در رسانه‌ها اختصاص دارد داوری نخواهد شد.

در بخش چندرسانه‌ای آثاری که بر اساس خلاصه نسخه مکتوب نشریات تولید شده‌اند، داوری نخواهند شد. در این بخش صرفاً آثاری داوری می‌شوند که به صورت اختصاصی در بخش آنلاین رسانه تولید شده باشند. دبیرخانه آثاری را که خارج از مقررات، ارسال شده باشند پیش از مرحله داوری حذف می‌کند.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۱ تیر است و داوری آثار از سوم تا سیزدهم مردادماه انجام می‌شود. زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره نیز اعلام می‌شود.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=5989

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.