• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار: 1524اخبار امروز : 1
9

مهلت رویداد جهاد رسانه‌ای؛ روایت امید و پیشرفت تمدید شد

  • کد خبر : 6047
  • 10 مرداد 1402 - 23:41
مهلت رویداد جهاد رسانه‌ای؛ روایت امید و پیشرفت تمدید شد

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی خبرگزاری دانشجویان ایران، از تمدید این رویداد خبر داد و گفت: مهلت مورد اشاره تا ۱۳ مرداد تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید فرشاد احمدی مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی خبرگزاری دانشجویان ایران با اشاره به برگزاری رویداد “جهاد رسانه‌ای؛ روایت امید و پیشرفت” در آستانه روز خبرنگار و سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی توسط این خبرگزاری گفت: با توجه به استقبال خبرنگاران و فعالان دانشجویی رسانه مهلت ارسال آثار تا ۱۳ مرداد تمدید شد.

وی با بیان این که تا پیش از این ۷ مرداد آخرین مهلت ارسال آثار خبری بود، اما این مهلت تا پایان روز ۱۳ مرداد تمدید شد، گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای می‌توانند آثار خود با محوریت اخبار خوب، مفید و آگاهی‌بخش با رویکرد پیشرفت را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: متقاضیان می‌توانند در قالب بخش‌های آثار متنی (خبر، مقاله و یادداشت، گفت‌وگو، گزارش)، آثار چند رسانه‌ای (عکس، فیلم، مستند، پادکست، موشن گرافیک، انیمیشن، کاریکاتور) آثار خود را ارسال کنند.

احمدی، مخاطب اصلی این رویداد را خبرنگاران خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و دانشجویان فعال رسانه‌ای سراسر کشور دانست و گفت: آثار از طریق پایگاه اینترنتی https://www.isna.ir/form/۴ دریافت خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=6047

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.