• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار: 1513اخبار امروز : 0
2

روزنامه «آفتاب یزد» تعطیل می‌شود

  • کد خبر : 7390
  • 26 اسفند 1402 - 15:19
روزنامه «آفتاب یزد» تعطیل می‌شود

مدیر مسوول روزنامه آفتاب یزد گفت: تصمیم گرفته شده این‌روزنامه تعطیل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور مظفری مدیر مسؤول روزنامه آفتاب یزد از تعطیلی این روزنامه در سال جدید خبر داد و گفت: رسانه باید مؤثر باشد، وقتی با وجود هشدارها و گزارش‌هایی که برای مدیران و وزیران فرستادیم و پاسخی دریافت نکردیم یعنی مؤثر نبودیم. بنابراین تصمیم گرفتیم روزنامه آفتاب یزد را تعطیل کنیم تا شرمنده مردم و شهدا در آن دنیا نباشیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ چندین مطالبه مردمی را با وزیران و مدیران مطرح کردیم و بعضاً به تخلفاتی اشاره کردیم که در برخی از نهادها صورت می‌گیرد. از جمله؛ انحراف در بخشی از نهضت ملی مسکن، تجاوز به عرصه‌های منابع ملی و دولتی، آلودگی‌های محیط زیستی توسط شرکت‌های معدنی بزرگ، لاکچری سازی در نهضت ملی مسکن، چای سنواتی، سرمایه گذاری‌های دو خودروساز در خارج از کشور، سرنوشت این سرمایه گذاری‌ها که هیچ پاسخی دریافت نکردیم.

مدیر مسؤول روزنامه آفتاب یزد ادامه داد: علیرغم عدم پاسخگویی مدیران و وزیران، ما همه گزارش‌ها را به معاون اول رئیس جمهور فرستادیم و رونوشتی هم برای دادستان کل کشور ارسال کردیم. در این میان معاون اول رئیس جمهور به وزیران نامه داد که باید پاسخگو باشند ولی متأسفانه پاسخی ندیدم.

مظفری گفت: ناپاسخگویی ها باعث ناامیدی در جامعه، بی اعتمادی به رسانه و خارج شدن مرجعیت رسانه از کشور می‌شود. از جمله ویژگی‌های رسانه مؤثر بودن آن برای جامعه است، وقتی با وجود این همه هشدار و گزارش‌هایی که برای مدیران و وزیران فرستادیم و پاسخی دریافت نکردیم یعنی مؤثر نبودیم. بنابراین تصمیم گرفتیم روزنامه آفتاب یزد را تعطیل کنیم تا شرمنده مردم و شهدا در آن دنیا نباشیم. به همین دلیل از سال آینده تصمیمی برای انتشار دوباره روزنامه نداریم و ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آخرین نسخه آفتاب یزد منتشر می‌شود.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=7390

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.