• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار: 1523اخبار امروز : 0
2

اقدام هیئت نظارت بر مطبوعات در راستای حفظ امنیت روانی جامعه بود

  • کد خبر : 151
  • 05 مرداد 1401 - 9:52
اقدام هیئت نظارت بر مطبوعات در راستای حفظ امنیت روانی جامعه بود

البرز- مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: اقدام اخیر هیئت نظارت بر مطبوعات در تذکر به رسانه‌های منتشرکننده تصاویر دلخراش و غیرواقعلی از سیل استهبان در راستای حفظ امنیت روانی جامعه است.

عباس محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدیریت بحران یکی از مهمترین وظایف رسانه‌ها به شمار می‌رود و آرامش‌بخشی به جامعه در واقع یکی از کارکردهای رسانه است.

وی بیان کرد: پیش‌تر در نشست تخصصی رسانه و مدیریت بحران از ولنگاری اطلاع‌رسانی در زمان بحران سخن گفته بودم.

مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: ولنگاری که برخی نادانسته و متأسفانه عده‌ای دانسته با انجام آن مدیریت بحران در چنین مواقعی را پرهزینه می‌کنند. موضوعی که همراه با آسیب به امنیت روانی مردم و تضییع حقوق عامه است.

وی خاطرنشان کرد: تصاویر نادرست منتشر شده از سیل استهبان مصداق آنچه بود که پیش از این آوردم و خوشحالم که پس از پیگیری‌ها، شاهد ورود هیئت نظارت بر مطبوعات به موضوعات اینچنینی هستیم.

محمدیان گفت: بدون شک ورود هیأت نظارت بر مطبوعات بر چنین اموری که در واقع وظیفه‌ای ذاتی این هیئت به شمار می‌رود منجر به ارتقای جو روانی جامعه خواهد شد و از اقداماتی که امنیت روانی مردم را برهم می‌زند جلوگیری خواهد کرد.

هیئت نظارت بر مطبوعات رویه مثبت خود را به طور مستمر حفظ کند

وی اظهار کرد: امیدواریم هیئت نظارت بر مطبوعات رویه مثبت و اقدامات ارزشمند خود را به طور مستمر حفظ کرده و حتی آن را ارتقا دهد تا نظام‌بخشی بیشتری بر فضای رسانه بر مبنای حفظ حقوق عامه مردم مستولی شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه متذکر شد: به طور حتم این اقدام آغازی بر یک پایان است، پایان به ولنگاری اطلاع‌رسانی در فضای رسانه‌های رسمی که در نهایت به نفع امنیت روانی جامعه تمام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=151

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.