• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار: 1523اخبار امروز : 0
5

مرجعیت قرار گرفتن ایرنا با ارتباط خوب محقق می شود

  • کد خبر : 394
  • 02 مرداد 1401 - 9:33
مرجعیت قرار گرفتن ایرنا با ارتباط خوب محقق می شود

ساری- ایرنا- مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با اظهار این که افزایش توان فنی و حرفه ای ایرنا در سوژه یابی ، تحلیل محتوا، صحت ،سرعت و  دقت  همواره مورد تاکید است، گفت: مرجعیت قرار گرفتن ایرنا با ارتباط خوب محقق می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی نادری روز یکشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید خبرگزای جمهوری اسلامی استان مازندران به اهمیت حفظ منابع خبری بین خبرنگاران اشاره کرد و افزود:  به هیچ عنوان قرار نیست که ایرنا ،روابط عمومی دستگاه های اجرایی شود ، صد البته لازم و ضروری است تا تعادل ارتباط با دستگاه های اجرایی برقرار باشد.

وی ادامه داد: مرجعیت ایرنا بین مسوولان و مردم مورد تاکید است ،مرجعیت قرار گرفتن ایرنا با ارتباط خوب محقق می شود ،صاحبان خبر باید با اطمینان و اعتماد ایرنا را در اولویت رسانه های گروهی خود قرار بدهند.

وی حفظ حریم و ارتباط خبرنگاران ایرنا با منابع خبری را لازم و ملزوم توصیف کرد و اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم ایرنا گسترش و فعالیت ویژه در فضای مجازی است، تهیه اینفوگرافی ، ویدئو و  چند رسانه ای باید بیش از پیش توجه شود، ایرنای استان ها نیز در این خصوص باید بیشتر فعالیت کند.

مدیر عامل ایرنا در بخش دیگری به اهمیت ارتقاء جایگاه اداره کل استان های خبرگزاری جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت :معتقدم توان اداره کل اخبار استان های سازمان ،مزیت نسبی به نسبت دیگر بخش ها دارد که باید به آن توجه بیشتری شود.

نادری به قابلیت سوژه های خبری و بدست آوردن تحلیل محتواهای خبری برای حل مسایل در استان ها با رویکرد تصمیم گیری ملی اشاره کرد و توضیح داد: اخبار و گزارش های خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان های کشور در بیشتر مواقع توجه تصمیم گیران ملی را به خود جلب می کند و این نشانه قدرت ایرنا در استان ها است.

وی با بیان این که برنامه هایی برای تقویت اخبار استان های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در دست تهیه است، ادامه داد: این که یک مدیر کل بتواند ۳۱استان و حدود ۲۴ دفتر ایرنا در مناطق مختلف کشور را مدیریت کند ، بسیار سخت و دشوار است. به همین دلیل درصدد ارتقا این اداره کل در سازمان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، جلسه معرفی سجادخسروانیان  امروز با حضور علی نادری  مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی و فاطمه نوری  مدیرکل اخبار استان های ایرنا در دفتر این خبرگزاری در ساری برگزار شد.

در این نشست از زحمات حسن فلاحتی که پیش از این حدود ۶ سال ریاست ایرنا مازندران را بر عهده داشت ، قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=394

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.