• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار: 1523اخبار امروز : 0
14

همایش «ارتباط ادبیات و علوم بینارشته‌ای» برگزار می‌شود

  • کد خبر : 5926
  • 11 تیر 1402 - 19:49
همایش «ارتباط ادبیات و علوم بینارشته‌ای» برگزار می‌شود

همایش «ارتباط ادبیات و علوم بینارشته‌ای» همزمان با روز قلم با حضور نخبگان علمی دانشگاهی و حوزوی توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با روز قلم همایش «ارتباط ادبیات و علوم بینارشته‌ای» روز چهارشنبه ۱۴ تیر همزمان با روز قلم با حضور نخبگان علمی دانشگاهی و حوزوی توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

این همایش به مناسبت فرا رسیدن روز قلم و با مشارکت مؤسسه فرهنگی هنری راوی قلم زرین برگزار می‌شود و طی آن موضوعاتی نظیر «سینما و ادبیات»، «فلسفه و ادبیات»، «جامعه‌شناسی و ادبیات»، «هنرهای نمایشی و ادبیات» و «مطالعه زنان و ادبیات» با حضور برترین چهره‌های علمی کشور در حوزه علوم انسانی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

از جمله اساتید حاضر در جلسه می‌توان به رضا ماحوزی، محمد جواد جزینی، احمد الستی، محمد چرمشیر، دانشجویان رشته‌های مختلف علوم انسانی و جمعی از علاقه‌مندان به ادبیات اشاره کرد.

چهاردهم تیرماه در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز قلم نامگذاری شده و همه ساله به این مناسبت از صاحبان اندیشه و قلم تقدیر می‌شود. این همایش، اقدامی در راستای اعتلای علوم انسانی و اندیشه اسلامی است و فرهنگسرای اندیشه براساس مأموریت سازمانی خود آن را برگزار می‌کند.

این همایش روز چهارشنبه چهاردهم تیر با حضور اندیشمندان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=5926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.