• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار: 1523اخبار امروز : 0
5

رویداد جهاد رسانه‌ای برگزار می‌شود

  • کد خبر : 6024
  • 08 مرداد 1402 - 13:33
رویداد جهاد رسانه‌ای برگزار می‌شود

مدیرکل روابط عمومی خبرگزاری ایسنا با اشاره به اهمیت موضوع روایت پیشرفت در کشور گفت: روایت امید و پیشرفت برای تجلیل از خبرنگاران جهادی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید فرشاد احمدی با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار و سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، گفت: ۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است و یکی از وظایف خبرنگاران آگاهی بخشی به افکار عمومی است.

وی با بیان این که طی سال‌های اخیر هدف دشمن ناامید کردن مردم از آینده بوده است و گفت: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به عنوان اولین خبرگزاری دانشجویی ایران با هدف تعمیق و گسترش «اخبار خوب، مفید و امیدبخش» رویدادی را با محوریت اخبار امیدبخش و مبتنی بر پیشرفت برگزار خواهد کرد. موضوع محوری این رویداد را اخبار خوب، مفید و آگاهی‌بخش با رویکرد پیشرفت است. رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۳ آبان ماه ۱۳۷۸، در پیامی به مناسبت آغاز فعالیت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرمودند: “اخبار خوب، مفید و امیدبخش مخابره کنید، ان‌شاءالله موفق باشید.” و این موضوع همواره در دستور کار خبرگزاری ایسنا بوده است.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی خبرگزاری ایسنا درباره نحوه مشارکت در این رویداد توضیح داد: متقاضیان می‌توانند در قالب بخش‌های زیر آثار خود را ارسال کنند. آثار متنی شامل خبر، مقاله و یادداشت، گفتگو، گزارش و آثار چند رسانه‌ای شامل: عکس، فیلم، مستند، پادکست، موشن گرافیک، انیمیشن، کاریکاتور هستند.

احمدی در پایان درباره شرایط شرکت کنندگان رویداد مورد اشاره گفت: خبرنگاران خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و دانشجویان رسانه‌ای کشور می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. دریافت آثار تا شنبه ۷ مرداد از طریق سایت https://www.isna.ir/form/۴ و اعلام نتایج داوری نیز در تاریخ ۱۲ مرداد انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=6024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.