• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار: 1523اخبار امروز : 0
5

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 6808
  • 11 دی 1402 - 17:19
بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران آغاز به کار کرد

بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی، پس از یک وقفه ۶ ساله با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانه‌های ایران» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی معاونت امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی، پس از یک وقفه ۶ ساله با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانه‌های ایران» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

در همین راستا، پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اجرائی «نمایشگاه رسانه‌های ایران» به آدرس www.pressexpo.ir در دسترس قرار گرفته است.

این پایگاه اطلاع‌رسانی، هم اکنون اخبار و مربوط به رویدادهای بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران را پوشش می‌دهد و ستاد اجرائی این نمایشگاه در نظر دارد تا تمامی مراحل مربوط به پیش ثبت نام، ثبت نام قطعی، جانمایی غرفه‌ها و فراخوان‌های مربوطه را از طریق این پایگاه به انجام رساند.

لازم به ذکر است مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است نمایشگاه رسانه‌های ایران با رویکرد جامع و جدیدی شامل رسانه های چاپی، رسانه‌های برخط، رسانه‌های اجتماعی، دانش‌بنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانه‌ای، انسان رسانه‌ها و سامانه‌های خبری، در اواخر بهمن‌ماه سال جاری و با حضور حداکثری رسانه‌ها برگزار شود

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=6808

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.